Hoe sterker worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe sterker worden

hey,

ik ben net 15 geworden, ik ben 172cm hoog en ik weeg 56kg. Ik voel me zeer tenger en ik ben niet zo echt sterk. Kunnen jullie me tips geven om sterker en steviger te worden. Moet ik naar de fitness of moet ik crunches, opdrukken, etc. doen?

alvast bedankt Simon.

ga 3x per week een beginners fullbody trainingschema volgen.
    zorg dat je veel en gezond eet, dan komt het helemaal goed.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik heb zo is gekeken naar die fullbody trainingsschema, het lijkt me zeer te doen maar daar heb ik dumbbells enzo voor nodig. Kan ik even goede oefeningen doen zonder die toestellen?

Comment

Dat is heel lastig
        Kunj je niet naar de sportschool?
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Zoek eens op bodyweight exercizes.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Probeer te regelen dat je naar een sportschool kan, of schaf een setje dumbells/bankje aan.
            Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              Zoek eens op bodyweight exercizes.
              Zeker een goed idee om dat te doen! Je kunt trouwens voor een eurotje of 20 al een setje dumbells halen die je in verschillende gewichten kunt instellen.. Dat is een goed begin om je biceps curl e.d. mee te doen

Comment

Originally posted by tomm074 View Post
                Zeker een goed idee om dat te doen! Je kunt trouwens voor een eurotje of 20 al een setje dumbells halen die je in verschillende gewichten kunt instellen.. Dat is een goed begin om je biceps curl e.d. mee te doen
                Omg curlbrah.

Voor 15 euro per maand kan je al sporten in een gym. Opzoek gaan dus!
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Voor 15 euro per maand kan je al sporten in een gym. Opzoek gaan dus!
                  Dat is sowieso een betere optie... Maar veel sportscholen laten mensen onder de 16 niet toe. Althans, dat gebeurt bij mij in de buurt dan...

Comment

Originally posted by tomm074 View Post
                    Dat is sowieso een betere optie... Maar veel sportscholen laten mensen onder de 16 niet toe. Althans, dat gebeurt bij mij in de buurt dan...
                    Met 15 euro per maand doelt hij denk ik op Basic Fit. Hier mag je onder de 16 wel binnen dacht ik.
                    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                      Met 15 euro per maand doelt hij denk ik op Basic Fit. Hier mag je onder de 16 wel binnen dacht ik.
                      Klopt, ben 15, het enige wat ze zeggen dat je niet te zwaar moet doen en voor de rest laten je ze daar je gang gaan.

Comment

komt goed

Comment

rustig aan je bent nog jong en in de groei de kracht komt echt wel, mijn zoon was op 15 jarige

leeftijd ook niet zo sterk en wilde in korte tijd teveel nu is hij 19 en het is allemaal goed gekomen.

gr Pienter.

Comment

In dit bericht kun je de feiten lezen over training als je jong bent.
                            http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html

Lees het eens door.

Te vroeg kan je nooit beginnen
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X