Rtd 55gr

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rtd 55gr

Iemand ervaring met deze shake? zo ja wat zijn de bijwerkingen en helpt het wel?

Bijwerkingen:
    Kcal en protein toevoegen -> massa bijkomen.

Verder is dit gewoon een idiote vraag natuurlijk.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

kreeg van het jongentje "normaleboy" met zijn grote bek hieronder de volgende email, hij heeft een gebrekkige woordenschat met een vreemde passie voor zijn moeder.

UHAWUHAWUHAW vieze misgunnner ga je moeder neuken kk slet je kkrr hoere moeder kkrr hoertje ik sla je kapot man nepppe slet awuawuhaw blokeer me maar ban me maar maak toch een nieuw ip adress aan awuhawuhaw binnen 1 minuut en lekker frisse lekkere nieuw acount auhawuhawaw lekker voor je vieze kkrr hoeren kkrr kkkrr kkkrrr slet ga maar kapot van binnen kut hoer misgunner kkkrr hoertje je kkrr moeder

dus er komen blijkbaar weer mongooltjes spammen op het forum

helaas zijn er zielige mensen die alles via internet doen. en andere daar last voor moet ondervinden vind ik ook jammer, we doen onze best om het zo gering mogelijk te houden

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        kreeg van het jongentje "normaleboy" met zijn grote bek hieronder de volgende email, hij heeft een gebrekkige woordenschat met een vreemde passie voor zijn moeder.

UHAWUHAWUHAW vieze misgunnner ga je moeder neuken kk slet je kkrr hoere moeder kkrr hoertje ik sla je kapot man nepppe slet awuawuhaw blokeer me maar ban me maar maak toch een nieuw ip adress aan awuhawuhaw binnen 1 minuut en lekker frisse lekkere nieuw acount auhawuhawaw lekker voor je vieze kkrr hoeren kkrr kkkrr kkkrrr slet ga maar kapot van binnen kut hoer misgunner kkkrr hoertje je kkrr moeder

dus er komen blijkbaar weer mongooltjes spammen op het forum

helaas zijn er zielige mensen die alles via internet doen. en andere daar last voor moet ondervinden vind ik ook jammer, we doen onze best om het zo gering mogelijk te houden
        wow
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Zo normaal is hij dus niet
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Wat een fijne jongeman met die zijn berichten maakt met goedgekozen woorden.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Misschien probeert hij hoi te zeggen en vrienden te maken ?

Comment

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Ha! geniale quote.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    blokeer me maar ban me maar maak toch een nieuw ip adress aan awuhawuhaw binnen 1 minuut en lekker frisse lekkere nieuw acount
                    Hmmm een nieuw IP adres aanmaken, ik ken hooguit die nep programma's waarmee je van IP adres wisselt maar nieuw IP adres aan maken ??
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Lijkt me een gezellige knul (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X