Ja zeker bij ons ook een jongen uit bosnie , en 2 uit letland, 1 van die letten is naturel, en een beest pff
Welke sportschool train je?
Collapse
X
-
Polen trainen allemaal omdat ze het echt willen, hun ovoeding bestaat erook uit dat ze sporten, Nederlanders eten liever patat en gaan bankhangen, en maar zeiken op die Polen, nooit last van ze....kun je van die dbb kindjes op een gum niet zeggen, wat een kneusjes en slappelingetjes zijn dat."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
-
Maxmove in Kranenburg, Duitsland. Dumbells tot 70kg, voldoende losse bankjes, squatrack aanwezig dat vond ik het belangrijkste"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Ik train in de wintermaanden bij een rdelijke hardcore gym in duiven, dumbells tot 50kg en een heleboel oudijzer etc. om flink te bouwen.
De zomermaanden train ik in zevenaar is wat dichter bij huis met goede cardio apparatuur om te cutten.
Ook heb ik een homegym hier train ik het hele jaar door 2 keer in de week ik heb daar het volgende staan:
Bodycraft Power rack
Body-Solid EXM 1500 Multigym 80kg steekgewichten
Cable Crossover Body-Solid
First Class Multibench flat/incline/decline
Crosstrainer
Olympische halterstang 2.20m 50mm
Olympische EZ Curlbar 50mm
Halterschijven standaard
2x Dumbbell stangen 45cm 30mm
2x Dumbbell stangen 35cm 30mm
50mm rubbercoated +/- 150kg
30mm +/- 160kg
+ een zooi accessoires:
Dip attachment
Lat attachment
2 Triangle attachments
Curl attachment
Straight bar Technogym
Triceps Rope
One hand attachment rubber
2 One hand attachments
Neck protector
MantaRay squat divice
Straps
Wrist wrapsShut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Grappig, hoe zou je dan weten of je mij tegenkomt eigenlijk? Er staan hier niet zoveel gezichten op, maar een handjevol die dat doen. Ik train overal en nergens: bij de fysiopraktijk van mijn man, bij de sportschool van mijn broer (altijd vaste pirk samen met hem, gezellig), en ik geef yogales op een healthcentre en daar mag ik dan ook komen trainen als ik daar zin in heb.
Comment
-
FPA in Amersfoort.
Dumbbells tot 60kg, 1 squat rek, 1 ander rek, decline, flat en incline benches en verder gewoon basic stuff. Veel apparaten met schijven en het meeste is geloof ik van Hammer Strength. Wel wat klein qua oppervlakte.Train hard or go hormone
Comment
-
Waar zit die lomuller?
Bonte wever vind ik te beperkt voor 35 euro. Max 20kg dumbells, de rest is wel aardig maar kan completer. en ze willen geen bb cultuur...
Energym heeft dbs tot 70kg en veel zwaar materiaal. kost 20 euro per maand.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment