Originally posted by Faabjan
View Post
Kan ik defensie en bodybuilden combineren?
Collapse
X
-
Originally posted by Edzer View Postzelf maar we ik ken iemand die nu al met die opleiding bezig is en die zegt dat ze 6-8 uur perweek fitnessen
Comment
-
Originally posted by Tails View PostAls ik jou was zou ik eerst even kijken hoe de opleiding is en hoe zwaar het valt. Wanneer je het gevoel hebt dat je nog voldoende overhoud om te kunnen trainen zou ik pas verder vragen voor bijv een schema. Deze zal je namelijk moeten aanpassen aan je lichamelijke bezigheden en zolang je zelf niet zeker weet wat die zijn kan je er ook weinig mee.
Afhankelijk van de moeilijkheid kun je trainen.
Bv voor para zul je beter anders trainen.
Voor gewoon leger echter kun je gewoon trainen. Met gemak zelfs.lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by axel1994 View PostJe moet kunnen lopen.
Voor gewoon leger echter kun je gewoon trainen. Met gemak zelfs.
Comment
-
Mijn god, ga een paar uurtjes fitnessen per week. Alsof je daar nooit meer tijd voor hebt, beetje veel films gekeken. En die keren dat je op oefening bent, so be it. Geen ramp.
Kans is trouwens groot dat je pro wordtBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by axel1994 View PostJe moet kunnen lopen.
Voor gewoon leger echter kun je gewoon trainen. Met gemak zelfs.Originally posted by Edzer View PostVolgend jaar ga ik opleiding Defensie doen maar dan heb je weinig tijd om nog naar de sportschool en verder workouts te doen.
ik weet verder niet wat je moet doen/kunnen voor het leger?
DankjeBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWss Navy Seal Axel
Dat is geen "walk through the park".
Ben je goed mee dan heb je idd tijd genoeg.
Maar zeker tijdens opleiding denk ik dat je beter die vrije tijd spendeert aan doelgerichte trainingen.
@Tails Het leger (buiten de para's en de special forces) zijn heel wat anders dan hetgeen je op tv ziet. (dan heb ik het over docu's, niet films ).lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by axel1994 View PostMaar para's benaderen al meer hetgeen je op tv ziet.
Dat is geen "walk through the park".
Ben je goed mee dan heb je idd tijd genoeg.
Maar zeker tijdens opleiding denk ik dat je beter die vrije tijd spendeert aan doelgerichte trainingen.
@Tails Het leger (buiten de para's en de special forces) zijn heel wat anders dan hetgeen je op tv ziet. (dan heb ik het over docu's, niet films ).
Comment
-
Welke krijgsmachtonderdeel ambieer je ? Welke functie?
Ik zou me persoonlijk richting op hardlopen en crossfit manier van trainen.
Zorg ervoor dat je enigszins goed kan touwklimmen, dat je goed kan marsen met 10-20kg bepakking om mee te beginnen. Een vechtsport achtergrond is ook niet verkeerd.
Verder moet je vooral mentaal sterk zijn en het echt willen. Als je ook maar iets twijfelt over je keuze ga je het niet halen als je kiest voor de zwaardere functies van Defensie."Straight outta gym"
Comment
-
Ik woon ongeveer naast Luchtmachtbasis De Peel en ik heb nog nooit een ripped soldier boy hier gezien. Deze jongen en zijn vriendin doen allebei aan bodybuilding en zitten allebei bij defensie, komen ook uit hetzelfde dorp als waar ik woon. Bastiaan van Dooremolen - Atleet van de Maand (Juli 2012) Hij won vorig jaar de flex cupBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: