Kan ik defensie en bodybuilden combineren?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Faabjan View Post
    Kijk eens aan en hier moeten we de oorlog mee winnen.
    het is iets van 21 tot 28 jaar ofzo voor dat gene wat ik ga doen

Comment

Originally posted by Edzer View Post
      zelf maar we ik ken iemand die nu al met die opleiding bezig is en die zegt dat ze 6-8 uur perweek fitnessen
      Als ik jou was zou ik eerst even kijken hoe de opleiding is en hoe zwaar het valt. Wanneer je het gevoel hebt dat je nog voldoende overhoud om te kunnen trainen zou ik pas verder vragen voor bijv een schema. Deze zal je namelijk moeten aanpassen aan je lichamelijke bezigheden en zolang je zelf niet zeker weet wat die zijn kan je er ook weinig mee.

Comment

Originally posted by Tails View Post
        Als ik jou was zou ik eerst even kijken hoe de opleiding is en hoe zwaar het valt. Wanneer je het gevoel hebt dat je nog voldoende overhoud om te kunnen trainen zou ik pas verder vragen voor bijv een schema. Deze zal je namelijk moeten aanpassen aan je lichamelijke bezigheden en zolang je zelf niet zeker weet wat die zijn kan je er ook weinig mee.
        Je moet kunnen lopen.
        Afhankelijk van de moeilijkheid kun je trainen.

Bv voor para zul je beter anders trainen.

Voor gewoon leger echter kun je gewoon trainen. Met gemak zelfs.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
          Je moet kunnen lopen.

Op tv lijkt het allemaal een stuk zwaarder . Als dat het geval is misschien het ub/lb schema van dynobet proberen ?

Comment

Vriend van me is sergeant bij luchtmobiel, zweeft rond de 85-90 kg droog, bij 1m85, afhankelijk van of ie op oefening moet of niet. (moge het duidelijk zijn dat ie op oefening gewicht verliest )
            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Mijn god, ga een paar uurtjes fitnessen per week. Alsof je daar nooit meer tijd voor hebt, beetje veel films gekeken. En die keren dat je op oefening bent, so be it. Geen ramp.

Kans is trouwens groot dat je pro wordt
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je moet kunnen lopen.

Originally posted by Edzer View Post
                Volgend jaar ga ik opleiding Defensie doen maar dan heb je weinig tijd om nog naar de sportschool en verder workouts te doen.

ik weet verder niet wat je moet doen/kunnen voor het leger?

Dankje
                Wss Navy Seal Axel
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Wss Navy Seal Axel
                  Maar para's benaderen al meer hetgeen je op tv ziet.
                  Dat is geen "walk through the park".

Ben je goed mee dan heb je idd tijd genoeg.
                  Maar zeker tijdens opleiding denk ik dat je beter die vrije tijd spendeert aan doelgerichte trainingen.

@Tails Het leger (buiten de para's en de special forces) zijn heel wat anders dan hetgeen je op tv ziet. (dan heb ik het over docu's, niet films ).
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ik kan easy 100-150 goeie push ups doen
                    en die 50 sit ups is ook te makkelijk
                    heb ook behoorlijk goeie conditie dus zal wss wel meekomen :P

Comment

Maar para's benaderen al meer hetgeen je op tv ziet.
                      Dat is geen "walk through the park".

Ben je goed mee dan heb je idd tijd genoeg.
                      Maar zeker tijdens opleiding denk ik dat je beter die vrije tijd spendeert aan doelgerichte trainingen.

@Tails Het leger (buiten de para's en de special forces) zijn heel wat anders dan hetgeen je op tv ziet. (dan heb ik het over docu's, niet films ).
                      Op basis van docu's reageerde ik ook ja klopt. Toevallig zit ik op een school waar ook legeropleidingen worden gegeven en als ik eerlijk ben vind ik het ook niet bepaald indrukwekkend. Het enige dat ik die gasten zie doen is een paar rondjes rennen om de school in combinatie met push-ups.

Comment

Welke krijgsmachtonderdeel ambieer je ? Welke functie?

Ik zou me persoonlijk richting op hardlopen en crossfit manier van trainen.
                        Zorg ervoor dat je enigszins goed kan touwklimmen, dat je goed kan marsen met 10-20kg bepakking om mee te beginnen. Een vechtsport achtergrond is ook niet verkeerd.

Verder moet je vooral mentaal sterk zijn en het echt willen. Als je ook maar iets twijfelt over je keuze ga je het niet halen als je kiest voor de zwaardere functies van Defensie.
                        "Straight outta gym"

Comment

Wedstrijden BB lijkt me idd moeilijk. Maar groot worden kan zeker. Ik kan genoeg jongens die groot zijn. (ook mede gebruik aas) Deze zitten gewoon in dienst. Het is wel elke keer een zware knal als je op oefening gaat. Dan val je zeker af.

Comment

oke dankje iedereen

Comment

Ik woon ongeveer naast Luchtmachtbasis De Peel en ik heb nog nooit een ripped soldier boy hier gezien. Deze jongen en zijn vriendin doen allebei aan bodybuilding en zitten allebei bij defensie, komen ook uit hetzelfde dorp als waar ik woon. Bastiaan van Dooremolen - Atleet van de Maand (Juli 2012) Hij won vorig jaar de flex cup
                              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X