Goedendag ik ben nieuw hier en begin maar gelijk met een discussie
Na enkele jaren (2 - 3 jaar) recreatief getraind te hebben met de nodige pauzes (ziektes, vakanties of lui heid (te druk of moe van werk) heb ik besloten sinds 2 weken om weer actief te trainen dit keer ben ik gefocust om het goed te doen en snelle resultaten te boeken. Laatste keer voordat ik trainde hiervoor was 4-6 maanden geleden.
Ik train momenteel 4 dagen in de week en focus op massa, mijn doel is rond april 2013 te beginnen met cutten. Mijn trainingschema
dag 1: 15 min loopband cardio, borst, triceps
dag 2: 15 min loopband cardio, rig, biceps, buik
dag 3: badminton 2uur, benen, buik
dag 4: zwemmen 30-45 mins, schouders. (zwemmen wil ik na nieuwjaar mee starten)
grote spiergroepen pak ik 4 tot 5 oefeningen, kleine 3 oefeningen.
benen 5 oefeningen
schouders 4 tot 5 oefeningen
alles 4 x 8.
Mijn voeding:
maandag - vrijdag
7:00 uur:shake met havermout (4 eetlepels) in de blender, inname 32 gram eiwit per shake.
9:00 uur: 1 appel, 1 banaan
11:00 uur: 500 gram kwark, 40 gr eiwit
13:00 uur 1 blikje tonijn + beetje volkorenpasta met wat groente
15:00 uur: 2 volkoren boterhammen met 2 eieren zonder eigeel of 2 boterhammen met kipfilet (ik wissel dit af zodat ik niet elke dag 2 eieren eet)
17:00-18:00 uur: normaal eten maar geen vette hap
Op trainingsdagen, zal ik na het trainen in de avond een shake drinken (32 gr eiwit)
Ik weeg 75 kilo, 1.78 lang en bijna 29 jaar.
Ik probeer gemiddeld 100-150 gr eiwitten per dag binnen te krijgen via kwark, shakes, eieren, vis, kipfilet. Dagen dat ik train kom ik hier makkelijk aan, dagen dat ik rust neem ik alleen 1 shake ipv 2.
Weekend probeer ik zo goed mogelijk te eten dat ik toch mijn eiwitten binnenkrijg.
Na enkele jaren (2 - 3 jaar) recreatief getraind te hebben met de nodige pauzes (ziektes, vakanties of lui heid (te druk of moe van werk) heb ik besloten sinds 2 weken om weer actief te trainen dit keer ben ik gefocust om het goed te doen en snelle resultaten te boeken. Laatste keer voordat ik trainde hiervoor was 4-6 maanden geleden.
Ik train momenteel 4 dagen in de week en focus op massa, mijn doel is rond april 2013 te beginnen met cutten. Mijn trainingschema
dag 1: 15 min loopband cardio, borst, triceps
dag 2: 15 min loopband cardio, rig, biceps, buik
dag 3: badminton 2uur, benen, buik
dag 4: zwemmen 30-45 mins, schouders. (zwemmen wil ik na nieuwjaar mee starten)
grote spiergroepen pak ik 4 tot 5 oefeningen, kleine 3 oefeningen.
benen 5 oefeningen
schouders 4 tot 5 oefeningen
alles 4 x 8.
Mijn voeding:
maandag - vrijdag
7:00 uur:shake met havermout (4 eetlepels) in de blender, inname 32 gram eiwit per shake.
9:00 uur: 1 appel, 1 banaan
11:00 uur: 500 gram kwark, 40 gr eiwit
13:00 uur 1 blikje tonijn + beetje volkorenpasta met wat groente
15:00 uur: 2 volkoren boterhammen met 2 eieren zonder eigeel of 2 boterhammen met kipfilet (ik wissel dit af zodat ik niet elke dag 2 eieren eet)
17:00-18:00 uur: normaal eten maar geen vette hap
Op trainingsdagen, zal ik na het trainen in de avond een shake drinken (32 gr eiwit)
Ik weeg 75 kilo, 1.78 lang en bijna 29 jaar.
Ik probeer gemiddeld 100-150 gr eiwitten per dag binnen te krijgen via kwark, shakes, eieren, vis, kipfilet. Dagen dat ik train kom ik hier makkelijk aan, dagen dat ik rust neem ik alleen 1 shake ipv 2.
Weekend probeer ik zo goed mogelijk te eten dat ik toch mijn eiwitten binnenkrijg.
Comment