Help aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Help aub

Hoooi hallo,

Ik ben een paar weken terug begonnen met trainen.. Maar blijf het lastig vinden om een systeem te vinden in mijn oefeningen..
    Mijn fysio zei dat je in het begin het best full body kan trainen (eerste 3 maanden). Hoeveel oefeningen per spiergroep kan ik dan het best doen? Als ik ga trainen heb ik steeds het gevoel dat 2 oefeningen per spiergroep van 4x10 te weinig is..
    En hoelang moet ik dan ongeveer trainen?

Ik loop nu een beetje onnozel aan die apparaten te sjorren heb ik het idee :P
    Maar misschien is dat het gevoel van elke beginner hoor..

Kan iemand me wat tips geven hierover? Thanks!

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ngsschema.html
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ah top, dank je.. Wat ik me ook afvraag he.. Wanneer ik na 2 sets merk dat ik teveel gewicht heb gepakt en niets over heb voor de 3e set. Wat moet ik dan doen? Gewichten gewoon omlaag gooien of minder reps..

Heb ook nog wel dat ik na een uurtje training haast geen kracht meer heb, is t dan beter om te stoppen?

Comment

Tip:

pak een gewicht en doe de oefening 8x
        heb je daarna nog makkelijk energie doe je hem 12x.

bij 12x pak je zwaarder gewicht en doe je die weer minimaal 8x.

Blijf tellen en schrijf desnoods op op papier wat je wel en wat je niet aankan.

suc6
        ‘’ its not about how hard you get hit “
        Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Thanks daar heb ik zeker wat aan!! (y)

Comment

Originally posted by vissy View Post
            Ah top, dank je.. Wat ik me ook afvraag he.. Wanneer ik na 2 sets merk dat ik teveel gewicht heb gepakt en niets over heb voor de 3e set. Wat moet ik dan doen? Gewichten gewoon omlaag gooien of minder reps..

Heb ook nog wel dat ik na een uurtje training haast geen kracht meer heb, is t dan beter om te stoppen?
            De trainingen van het schema dat Nocerino postte duren ongeveer 1 uur tot 1u20. Als ik merk dat ik bijna geen kracht meer heb voor de 3e set pak ik een iets lager gewicht maar meestal komt dat niet voor omdat ik bijhoud welk gewicht ik pak en zo iedere week kan kijken naar de training van vorige week
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

gewoon een schema volgen , full body is in mijn ogen ook ideaal voor een beginner.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X