spiere sneller vol?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spiere sneller vol?

Sindskort zitten mijn spieren sneller vol dan normaal
    Als ik aan het traine ben bij de laatste paar oefeninge zitten me spieren helemaal vol normaal kon ik nog wel even verder maar ineens dan zit ik te vol om verder te trainen...
    Wat zou dit kunne zijn en is dit goed of juist slecht?
    Gr

Vol? Waarmee?

Kan me niet voorstellen dat je zo'n onmundige pomp hebt dat je niet meer verder kan trainen. Of je moet misschien 18 curl oefeningen doen achter elkaar?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wat bedoel je met te vol?

Comment

Hoe ziet je trainingsschema eruit?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wellicht haal je nu meer uit je eerste sets dan eerst?
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Vol = leeg denk?
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Kan ook zijn dat er iets in je eetschema is verandert, heb soms ook zo een pomp dat ik geen halter meer kan vastnemen. Zolang er pomp is prima, als de pomp weggaat stoppen met deze spiergroep te trainen zegt men begeleider.

Comment

Originally posted by Davy W View Post
                Kan ook zijn dat er iets in je eetschema is verandert, heb soms ook zo een pomp dat ik geen halter meer kan vastnemen. Zolang er pomp is prima, als de pomp weggaat stoppen met deze spiergroep te trainen zegt men begeleider.
                Dat zegt je begeleider?
                En vertel eens wat heeft pomp ermee te maken dat je moet stoppen?Groei je dan anders te hard oid?
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Soms heb ik na het squatten een dikke pomp in mn onderrug maar die deadlifts staan toch echt in mn schema dus dan doe ik ze ook. pomp of niet
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Met vol bedoel ik dat alles gewoon VOL is strak staat helemaal opgepompt
                    Is wel lekker dat je helemaal opgepompt ben maar het traine gaat dan wel lastig...
                    Ik heb dit sindskort
                    Train wel iets zwaarder nu maar dat zal het vast niet zijn

Comment

Waarom lastiger?Dan neem je iets langer rust zodat je kan doorgaan met trainen.
                      Gebruik je misschien bepaalde middelen?Dat kan ook meer pomp geven.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Waarom lastiger?Dan neem je iets langer rust zodat je kan doorgaan met trainen.
                        Gebruik je misschien bepaalde middelen?Dat kan ook meer pomp geven.
                        werkt ook niet altijd. Heb ook een tijdje gehad dat me benen zo vol stonden dat ik er niks meer mee kon. Dan kun je beter de training gewoon afkappen. Zou niet meer weten waardoor het gebeurde. Misschien te veel zout/vocht icm bepaalde pre-workout sups? Zou er in ieder geval achter proberen te komen, want het is zeer frustrerend als je niks kan doen vanwege die nutteloze pomp.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X