Originally posted by Nocerino
View Post
Grip Glooves
Collapse
X
-
Allereerst je grip op de goede manier toepassen .
Verkeerde manier
Goede manier
Hierdoor is mijn callus al verminderd tot miss 10% van wat 't eerst was. Ik voel me toch net iets meer 'één met het gewicht' als ik er rechtstreeks mee in contact sta, is waarschijnlijk een mentale kwestie maar toch
Comment
-
-
Originally posted by Krakzak View PostWat vinden jullie zo erg aan eelt? Heb het al jaren nu, train ook zonder handschoenen en vind het alleen maar handig zelfs :P"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Ik train vooralsnog zonder en zou dat het liefste blijven doen. Die dingen gaan ook erg meuren volgens mij. Nu heb ik wel redelijk wat eelt en vrij droge handen. Als ik mijn hand op mijn vriendin haar been leg en ze draagt een panty dan maak ik er bijna een ladder in
Als ik straks coschappen loop denk ik wel dat ik handschoenen aantrek, want het is niet echt netjes om met bouwvakkershanden aan patiënten te zitten vind ik.Train hard or go hormone
Comment
-
@akito
Ik gebruik geen handschoentjes maar met pull oefeningen als dl, rows, shrugs krijg ik wel eelt maar met push oefeningen juist niet. En zover ik weet pas ik mijn grip precies zo aan als aangegeven in de afbeeldingen. Je zal het altijd wel krijgen denk ik maar op die manier kan je het wel beperken.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostJa toph ze gaan stinken en niet zo'n beetje ook, die van mij rook je op een meter afstand , ging ik ze wassen gingen ze half kapot en stonken ze 2 dagen daarna alsnog XD
In men vroeger leven (2 jaar geleden) ook gebruikt maar man die geur
Naast dat zijn handschoenen ook niet echt bepaalt vorderend voor de grip + het voelt beter aan door in men blote handen het gewicht vast te hebbenI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Verplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes? Ik vind ze trouwens maar gay. In mijn gym zijn veel van die bicep curlboys die vanaf dag 1 gloved en al komen curlen omdat het er stoerder uit ziet. Gewoon dat eelt er af bijtenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostVerplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes? Ik vind ze trouwens maar gay. In mijn gym zijn veel van die bicep curlboys die vanaf dag 1 gloved en al komen curlen omdat het er stoerder uit ziet. Gewoon dat eelt er af bijten
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostVerplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes?
Ja, eelt. Maar eelt kan je makkelijker zelf weghalen, dan krijg je je handen gladder
Al zal dat minder grip (omdat de stang daardoor dikker is) wel meevallen? Met straps heb je dat ook, en ik vind die dingen ideaal. Wat maakt mij dat uit of ik een beetje meer of minder grip heb, ik wil de spier gewoon effectief pakken
Originally posted by Dexie View PostJa toph ze gaan stinken en niet zo'n beetje ook, die van mij rook je op een meter afstand , ging ik ze wassen gingen ze half kapot en stonken ze 2 dagen daarna alsnog XD
Stinkt ook enorm, maar het neutraliseert wel.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostAl zal dat minder grip (omdat de stang daardoor dikker is) wel meevallen? Met straps heb je dat ook, en ik vind die dingen ideaal. Wat maakt mij dat uit of ik een beetje meer of minder grip heb, ik wil de spier gewoon effectief pakken
Handschoentjes verneuken je grip, is voor lightweightbabies, voor showmen en gays.....straps daarentegen helpen wel, niet om de grip te verstevigen maar het gewicht bungeld wat meer aan je pols..............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment