Grip Glooves

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Ja, maar in de nabije toekomst, wanneer ik klaar ben met school, wil ik gewoon normale handen hebben. Eerste indruk is cruciaal, dus wil niet van die hobo handen.
    Wtf is this shit
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Allereerst je grip op de goede manier toepassen .

Verkeerde manier

Goede manier

Hierdoor is mijn callus al verminderd tot miss 10% van wat 't eerst was. Ik voel me toch net iets meer 'één met het gewicht' als ik er rechtstreeks mee in contact sta, is waarschijnlijk een mentale kwestie maar toch

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Train zonder handschoenen. Ga binnenkort wel met handschoenen trainen. Mijn handen zijn inmiddels vol met eelt.
        Daarom ben ik ze gaan gebruiken.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Krakzak View Post
          Wat vinden jullie zo erg aan eelt? Heb het al jaren nu, train ook zonder handschoenen en vind het alleen maar handig zelfs :P
          Toen mijn man op zekere dag het gevoel had dat een vent over zijn rug aan het strelen was, leken de handschoentjes me toch een goed idee.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik train vooralsnog zonder en zou dat het liefste blijven doen. Die dingen gaan ook erg meuren volgens mij. Nu heb ik wel redelijk wat eelt en vrij droge handen. Als ik mijn hand op mijn vriendin haar been leg en ze draagt een panty dan maak ik er bijna een ladder in

Als ik straks coschappen loop denk ik wel dat ik handschoenen aantrek, want het is niet echt netjes om met bouwvakkershanden aan patiënten te zitten vind ik.
            Train hard or go hormone

Comment

@akito
              Ik gebruik geen handschoentjes maar met pull oefeningen als dl, rows, shrugs krijg ik wel eelt maar met push oefeningen juist niet. En zover ik weet pas ik mijn grip precies zo aan als aangegeven in de afbeeldingen. Je zal het altijd wel krijgen denk ik maar op die manier kan je het wel beperken.

Comment

gebruik ze wisselend. bij barbell wel, maar bij dumbells vind ik ze dan weer niet fijn

Comment

Ja toph ze gaan stinken en niet zo'n beetje ook, die van mij rook je op een meter afstand , ging ik ze wassen gingen ze half kapot en stonken ze 2 dagen daarna alsnog XD

Comment

Ik heb er met polsband en vind ze toch handig bij veel oefeningen
                    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Ja toph ze gaan stinken en niet zo'n beetje ook, die van mij rook je op een meter afstand , ging ik ze wassen gingen ze half kapot en stonken ze 2 dagen daarna alsnog XD
                      Zo herkenbaar
                      In men vroeger leven (2 jaar geleden) ook gebruikt maar man die geur
                      Naast dat zijn handschoenen ook niet echt bepaalt vorderend voor de grip + het voelt beter aan door in men blote handen het gewicht vast te hebben
                      I'm not special, but not the same as you.
                      Because I do things you will never do.
                      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                        Wtf is this shit
                        Zyzz brah, gangas dont like it brah.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Verplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes? Ik vind ze trouwens maar gay. In mijn gym zijn veel van die bicep curlboys die vanaf dag 1 gloved en al komen curlen omdat het er stoerder uit ziet. Gewoon dat eelt er af bijten
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                            Verplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes? Ik vind ze trouwens maar gay. In mijn gym zijn veel van die bicep curlboys die vanaf dag 1 gloved en al komen curlen omdat het er stoerder uit ziet. Gewoon dat eelt er af bijten
                            I know that feel brah. Kom er hier ook genoeg tegen.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                              Verplaats je het probleem juist niet met die handschoentjes?
                              Ik begrijp ook serieus nog steeds het nut niet.
                              Ja, eelt. Maar eelt kan je makkelijker zelf weghalen, dan krijg je je handen gladder

Al zal dat minder grip (omdat de stang daardoor dikker is) wel meevallen? Met straps heb je dat ook, en ik vind die dingen ideaal. Wat maakt mij dat uit of ik een beetje meer of minder grip heb, ik wil de spier gewoon effectief pakken

Originally posted by Dexie View Post
                              Eerst in een schoonmaakazijn spoelen
                              Stinkt ook enorm, maar het neutraliseert wel.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Al zal dat minder grip (omdat de stang daardoor dikker is) wel meevallen? Met straps heb je dat ook, en ik vind die dingen ideaal. Wat maakt mij dat uit of ik een beetje meer of minder grip heb, ik wil de spier gewoon effectief pakken
                                Als de spier die je effectief wil aanpaken sterker is dan de grip die je hebt toelaat, dan maakt het toch wel degelijk uit of de grip door hulpmiddelen versterkt of verzwakt word?
                                Handschoentjes verneuken je grip, is voor lightweightbabies, voor showmen en gays.....straps daarentegen helpen wel, niet om de grip te verstevigen maar het gewicht bungeld wat meer aan je pols.....
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X