Welke soort gym train je?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Heb altijd op hardcore scholen getraind, ik ga niet op een budget gym-achtige gym trainen.
    Bij ForFusSpirt train je voor 19 euro onbeperkt en kun je met elke sport meedoen, PLers trainen er, BBers, wedstrijdjongens in zowel BB als kickboksen, spullen van First Class, Hammer strength, Panatta oude lijn, en dumbells tot 60 kilo, wil je TBar doen, rot je een okympische stang in de hoek, gewichten erop, Vbar eromheen en gaan, en naast je staat dan ern oude dame bewonderend te kijken en zegt dat je zo goed bezig bent, hoe mooi kan het zijn
    € 19,- is toch budget?
    Purist
    Verzuren zonder kuren
    ...ilse weet alles...

Comment

Heb altijd op hardcore scholen getraind, ik ga niet op een budget gym-achtige gym trainen.
      Bij ForFusSpirt train je voor 19 euro onbeperkt en kun je met elke sport meedoen, PLers trainen er, BBers, wedstrijdjongens in zowel BB als kickboksen, spullen van First Class, Hammer strength, Panatta oude lijn, en dumbells tot 60 kilo, wil je TBar doen, rot je een okympische stang in de hoek, gewichten erop, Vbar eromheen en gaan, en naast je staat dan ern oude dame bewonderend te kijken en zegt dat je zo goed bezig bent, hoe mooi kan het zijn
      Hadden ze dat hier maar... Lekker goedkoop en veel spul en kickboksen incl..! Ik train momenteel bij Health city maar ga er binnekort weg, trainen maar weinig gemotiveerde mensen en staat vol met meuk wat ik toch niet gebruik

Edit:

zie net dat het wel redelijk in de buurt ligt! Alleen kut dat ik dan elke dag een ruim half uur heen en terug moet reizen hehe..

Comment

train lekker thuis.
        -trainen op tijden en wanneer jij dat wilt
        -dichter bij huis kan niet. geen reistijd
        -kosten zijn er nagenoeg niet (spullen kan je eventueel zo weer verkopen)

Comment

Budgetgym met mogelijkheden omdat budget . Ik betaal overigens 15 p/m en kan onbeperkt trainen. Squatrek is er en dumbbells tot de 50.

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
            € 19,- is toch budget?
            Voor het geld wel, maar je kan er alles doen trainen zelfs pro atleten dus moet het wel goed zijn, en ook strongmen iedereen kan er lekker tekeer gaan
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Tails View Post
              Budgetgym met mogelijkheden omdat budget .
              Voor jou is een abo voor de speeltuin al genoeg om te kunnen trainen.

Comment

Voor jou is een abo voor de speeltuin al genoeg om te kunnen trainen.
                Vandaar dat ik je zovaak tegen kom.

Comment

Originally posted by Tails View Post
                  Vandaar dat ik je zovaak tegen kom.
                  Speciaal voor je moeder kom ik er heel graag.

Comment

Speciaal voor je moeder kom ik er heel graag.
                    Speciaal voor je babysitter Patricia kom ik er heel graag .

Comment

Wat heb ik er nu weer mee temaken, Tails? Is ook al maanden terug dat ik bij For 'Fun' sport ben geweest
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Wat heb ik er nu weer mee temaken, Tails?
                        Wat heeft mijn moeder er nouweer mee te maken, Patricia ? Misschien kom ik wel graag als jij er bent .

Comment

Een healthcenter met redelijk ok krachthonk en een fysio en massage praktijk eraan. Anders moet ik een uur fietsen naar een andere gym, dus ben helaas genoodzaakt daar te trainen tot ik me brommer certi heb.. 25eu p/m trouwens

Comment

Is dat niet in Hillegom? Zo ja, dan woon ik er vlak bij. Kijkje nemen dus

Comment

Ik train nu toch al 3,5 jaar thuis.
                              Voorheen heb ik bijna 4j getraind in een gym waar bijna uitsluitend kleerkasten kwamen toen ik er net begon, portiers en dergelijke. dit vond ik toen wel inspirerend aangezien ik nog een rookie was, maar na een tijd zag ik dat deze mannen toch niet zo serieus met bb bezig waren. De meesten kwamen een tijdje voor de zomer trainen met een flinke kuur op zak om er dan weer de brui aan te geven als de zomer voorbij was. Ook stonden ze daar meer te leuteren dan te trainen en das dus niks voor mij.
                              heb dan uiteindelijk besloten om samen met een goede kameraad zelf wat spullen te kopen en ondertussen zijn we al een hele poos bij me thuis aant trainen en de garage omgebouwd tot mini-gym.
                              Grote voordelen zijn dat je kan trainen wanneer je maar wilt, nooit hoeft te wachten tot er een toestel vrij is en je je niet hoeft te verplaatsen naar de gym. Moet er wel bij zeggen dat als ik helemaal alleen moest trainen het niet zo leuk zou zijn aangezien een spotter toch vaak handig is.
                              -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Health Center, om geografische redenen. Maar ik moet zeggen ze hebben echt alles en het wat meer hardcore gedeelte, als je het zo wilt noemen, ligt apart van alle loopbanden en cycle-gym-elips-toestanden. Muziek maakt me niks uit, dat staat op mijn iPod namelijk.

Er staat apparatuur van Sygnum, ben niet super thuis in die merken maar het lijkt me heel degelijk spul. Zo lang ik alles heb wat ik nodig heb vind ik het best. Het is wel wat duur, dus ik neem heel af en toe een sauna-tje en een duikje in het zwembad na de training zodat ik het gevoel heb er nog een beetje gebruik van te maken . Meestal geen zin in echter.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X