Welke soort gym train je?
Collapse
X
-
ik train bij een fysiotherapie-praktijk.....met een oefenzaal waarin alle toestellen staan...en losse gewichten
daarnaast geven ze af en toe een groepslesje
publiek is veelal 65+ en de jongeren die er rondlopen zijn er voor revalidatie
deze gym zou zelf niet mn 1e keus zijn
maar mijn werkgever betaalde hier mijn abbonement
Comment
-
Healthcentre shit, cardio apparaten met tv en internet lolz. Veel slipper en zwembroek volk.
Sport er omdat er twee powercages staan die vrijwel nooit worden gebruikt. Meeste mensen curlen toch voor de spiegel."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Health City.
Onze health city is toch nog redelijk, squatrack is aanwezig, genoeg schijven, dumbells t/m 40kg enz.
Kan er over het algemeen goed vertoeven.
Het enige dat ik nog graag zou willen is dat er een extra bench komt ivm wachten.
Ben meer van flatbench met een barbell dan dumbells vandaar.
Verder trainen er veel vrienden van me + ken ik het personeel allang en is het voor ons heel tolerant.
Ik train wel altijd alleen ivm een hoog ouwehoergehalte onderling.
Comment
-
Bij gebrek aan een hardcore gym in de buurt van Venray ga ik naar een soort van health fitnesscenter. Er zijn groepslessen waar allemaal vrouwen mee doen maar opzich ook wel een prima krachthonk met genoeg gewichten en bankjes etc. Enige dat mist is een squatrek maar dat heb ik opgelost dmv een benchpress bank en steun.Last edited by Gus; 24-12-2012, 01:52.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Redelijke HC gym in R'dam
Veel los materiaal, ruim voldoende aan schijven, voldoende dumbbell (eigenlijk net niet zwaar genoeg), wat machines (niet allemaal even handig ), twee fietsen (meer dan voldoende voor een HC gym ) 1 loopband en 1 crosstrainer.
Bezoekers lopen uiteen van reacreatie fitness tot wedstrijd in e leeftijdscat. van 15 tot 65.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
-
Originally posted by 3XL View PostRedelijke HC gym in R'dam
Veel los materiaal, ruim voldoende aan schijven, voldoende dumbbell (eigenlijk net niet zwaar genoeg), wat machines (niet allemaal even handig ), twee fietsen (meer dan voldoende voor een HC gym ) 1 loopband en 1 crosstrainer.
Bezoekers lopen uiteen van reacreatie fitness tot wedstrijd in e leeftijdscat. van 15 tot 65.Groeten
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment