maximaal bankdrukken??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• maximaal bankdrukken??

Ik was laatst in gesprek met iemand over bankdrukken..en ik vertelde trots dst ik in korte tijd van 60 kilo naar ongeveer 120 kilo ben gegaan....waarbij ik bij de laatste wel hulp nodig heb... Toen kwam die gover met 1 of ander lul verhaal dat hij in zijn top 260 kilo drukte...zware onzin gezien zijn getraindheid ( niet ) . Maar ik vroeg me af wat is nou echt t maximale.wat iemand heeft gedrukt ooit..

Progression of the bench press world record - Wikipedia, the free encyclopedia

Comment

Originally posted by koc22 View Post
      Ik was laatst in gesprek met iemand over bankdrukken..en ik vertelde trots dst ik in korte tijd van 60 kilo naar ongeveer 120 kilo ben gegaan....waarbij ik bij de laatste wel hulp nodig heb... Toen kwam die gover met 1 of ander lul verhaal dat hij in zijn top 260 kilo drukte...zware onzin gezien zijn getraindheid ( niet ) . Maar ik vroeg me af wat is nou echt t maximale.wat iemand heeft gedrukt ooit..
      Dan doe je dus geen 120 he
      I'm not special, but not the same as you.
      Because I do things you will never do.
      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Daar gaat de vraag niet om....110 druk ik alleen...correctie spe iaal voor jou

Comment

Het wereldrecord bankdrukken is net geen 325 kg
          Eric spoto word gezien als iemand die het wereldrecord kan breken:
          SuperTraining.TV: Late Night Benchin' with Eric Spoto | Interview - YouTube

Dit houd dus wel in dat je je borst moet raken.

Equipped (met een bench shirt) is het record net geen 490 kg.
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Ging toch om mensen en valse stats? Dan ben jij van 60 naar 110 gegaan.
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik kan samen met een goeie spotter die veel kan deadliten gemakkelijk 300+kg drukken.

Mijn vaste spotter heeft sinds korte tijd wel zeer veel last van zijn onderrug. Komt wellicht door teveel te squatten, hij squat maar liefst 1x/week! Wel vreemd dat het altijd na mijn UB dag valt.

Ik denk dat ik volgende keer voor de zekerheid 2 spotters neem, ik denk dat ik zo nog veel meer zal kunnen drukken!!
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Ging toch om mensen en valse stats? Dan ben jij van 60 naar 110 gegaan.
                Valse stats...?? ik kan het bewijzen ...bij mij in de gym....ik daag je uit patries, of heb je alleen babbels via je toetsen bord haha

Comment

de reden waarom er zo op gereageerd word is omdat:
                  Hoe zou je anders moeten vergelijken?

Bench press is een onderdeel van de sport Powerlifting.
                  Daar vergelijk je dus mee.

Dan is het wel kinderarchtig als je het jezelf makkelijker maakt (ie: borst niet aanraken, met spotter,...)
                  Als je niet wilt vergelijken dan maakt het niet superveel uit.

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                    Het wereldrecord bankdrukken is net geen 325 kg
                    Eric spoto word gezien als iemand die het wereldrecord kan breken:
                    SuperTraining.TV: Late Night Benchin' with Eric Spoto | Interview - YouTube

Dit houd dus wel in dat je je borst moet raken.

Equipped (met een bench shirt) is het record net geen 490 kg.

thanks man zijn er ook gegevens wat men hier in nederland kan drukken ??

Comment

Valse stats...?? ik kan het bewijzen ...bij mij in de gym....ik daag je uit patries, of heb je alleen babbels via je toetsen bord haha
                      Jij denkt dat ik er wakker van lig of jij nu 110 of 120 in je eentje drukt? Gleke heeft de belachelijkheid daarvan heel netjes verwoord lijkt me zo.
                      Maargoed, kom dan maar met je filmpje.
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

maatje van mij drukte binnen 7 maanden van alleen de stang drukken naar 120 kilo... jaja met 500 mg test in ze donder :P
                        Een dag niet getraind...

Comment

Is hetzelfde als je bv gaat sprinten maar dat je 10m voorsprong neemt of 2 seconden eerder vertrekt.

Als kracht je niets boeit dan maakt het niets uit (massa) maar dan moet je doen wat het beste werkt voor jou. Anders ben je gewoon je ego aan het trainen (terwijl het gewicht niets voorstelt, zolang je geen wereldrecord hebt).

^ hoorde nog in men andere post

Het nederlands record:
                          Bankdrukken | Powerliftingbond

Dit is echter volgens stricte regels.
                          Dit is laten zakken, pauze op borst (pakweg een seconde of misschien 1.5) en dan omhoog.
                          Rug, kont en voeten plat op de grond.

Comment

thanks man zijn er ook gegevens wat men hier in nederland kan drukken ??
                            In Nederland valt het wel mee. Er was laatst wel een vent die in zeer korte tijd van 60kg naar 120kg ging.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                              Is hetzelfde als je bv gaat sprinten maar dat je 10m voorsprong neemt of 2 seconden eerder vertrekt.

Als kracht je niets boeit dan maakt het niets uit (massa) maar dan moet je doen wat het beste werkt voor jou. Anders ben je gewoon je ego aan het trainen (terwijl het gewicht niets voorstelt, zolang je geen wereldrecord hebt).

^ hoorde nog in men andere post

Het nederlands record:
                              Bankdrukken | Powerliftingbond

Dit is echter volgens stricte regels.
                              Dit is laten zakken, pauze op borst (pakweg een seconde of misschien 1.5) en dan omhoog.
                              Rug, kont en voeten plat op de grond.
                              Dit zijn wel geared records trouwens die je post.
                              RAW records (en alle andere records) zijn hier te vinden: http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              In Nederland valt het wel mee. Er was laatst wel een vent die in zeer korte tijd van 60kg naar 120kg ging.
                              Bwah, hoop zelf ook ooit nog eens die 120 aan te tikken...
                              265sq/240bench/250dl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X