crisis?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crisis?

Ik en de supermarktmanager.

Ik: ' Meneer, ik zie hier 5 pakjes kogelbiefstuk liggen met een datum van 26-12-12, zou ik deze voor 50% mee kunnen nemen? Het was wel in de reclame

Hij; Nee, dat kan ik niet doen. Alleen de producten met een sticker van 50% korting mogen weg.

Ik; Maar deze zijn toch ook tot 26-12-12 goed?

Hij; Ja maar dan kan ik net zo goed de hele winkel afprijzen..

Ik: Het is 5 minuten voor sluitingstijd, u wilt toch geld verdienen? Anders laat ik ze liggen.

Hij; Sorry maar ik kan dit echt niet doen.

Wat vinden jullie hier nou van? Een echte ondernemer zegt toch gewoon ja?
    Uiteindelijk niks gekocht natuurlijk.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Ik denk dat hij zelf die 5 biefstukjes mee naar huis wou nemen. Anders snap hij idd niet hoe het werkt

En jij nu niks eten met kerst ?:P
    Een dag niet getraind...

Comment

In welke winkel? De Albertheijn bijvoorbeeld kan dat inderdaad niet zomaar, die hebben daar hele strenge regels op. Ik weet nog dat wij alle afboekingen van onze winkel qua groente aan de kinderboederij doneerde, daar kwamen ze achter en onze ASM werd direct geschorst.

Comment

Het was bij de Plus.

De rest van het vlees wat over datum was werd afgeschreven.

Comment

Vreemd je zou denken dat ze dat allemaal afprijzen, want anders wordt het toch maar weg geflikkerd. Met oud en nieuw ook, zodat ze in het nieuwe jaar weer met goede datums kunnen starten.
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Haha, die man heeft een lekker maaltje vanavond!

Comment

Allemaal afprijzen doen ze niet. Dat snap ik ook want dan krijgt de marge erg op zijn kloten.

Maar 1 klant die 5 minuten voor sluitingstijd komt?

Comment

Nee gewoon alles weg mieteren is beter
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                  Ik en de supermarktmanager.

Ik: ' Meneer, ik zie hier 5 pakjes kogelbiefstuk liggen met een datum van 26-12-12, zou ik deze voor 50% mee kunnen nemen? Het was wel in de reclame

Hij; Nee, dat kan ik niet doen. Alleen de producten met een sticker van 50% korting mogen weg.

Ik; Maar deze zijn toch ook tot 26-12-12 goed?

Hij; Ja maar dan kan ik net zo goed de hele winkel afprijzen..

Ik: Het is 5 minuten voor sluitingstijd, u wilt toch geld verdienen? Anders laat ik ze liggen.

Hij; Sorry maar ik kan dit echt niet doen.

Wat vinden jullie hier nou van? Een echte ondernemer zegt toch gewoon ja?
                  Uiteindelijk niks gekocht natuurlijk.
                  Ik heb begrepen dat het gewoon wordt weggegooid.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Wordt idd weggegooid, levert meer op, je weet dat er niks te halen valt, snders komt voortaan iedereen een minuut voor sluitingstijd.
                    Niet dat ik het er verder mee eens ben.

Comment

Daar gaat mee naar huis natuurlijk.
                      Zo niet dan gaat het terug naar het distributie centrum. Het eea zal verwerkt worden in hondenvoer oid. Over datum voor mensen, is nog prima voer voor dieren.
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                        Ik denk dat hij zelf die 5 biefstukjes mee naar huis wou nemen. Anders snap hij idd niet hoe het werkt

Dit ja.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Tijdens kerst is het echt geen crisis voor een supermarkt, die zal het weinig uitmaken of je die pakjes nou wel of niet koopt.

Comment

Hij vond je gewoon irritant omdat je 5 minuten voor sluitingstijd nog aan kwam slenteren.
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Wordt idd weggegooid, levert meer op, je weet dat er niks te halen valt, snders komt voortaan iedereen een minuut voor sluitingstijd.
                              Niet dat ik het er verder mee eens ben.
                              Idd...

Originally posted by Guusd View Post
                              Hij vond je gewoon irritant omdat je 5 minuten voor sluitingstijd nog aan kwam slenteren.
                              Ja, en groot gelijk heeft hij. Wat was het gisteren achterlijk druk bij de supermarkten
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X