Nolva en dht gel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nolva en dht gel

Hallo Allemaal,

Ik ben niet aan ht kuren maar ik heb wel last van gyno. Hoe kom ik aan dht gel en nolva?

Alvast bedankt!

Met nolva gaat je gyno niet weg... alleen als je het tijdens een nakuur doet.

Aromasin werkte bij mij heeel goed, toen ik geen nakuur had gedaan en 2 maanden later problemen kreeg.
    Een dag niet getraind...

Comment

Oke bedankt en niemand die weet hoe ik aan dht gel kom?

Comment

Originally posted by Leroy123 View Post
        Hallo Allemaal,

Ik ben niet aan ht kuren maar ik heb wel last van gyno. Hoe kom ik aan dht gel en nolva?

Alvast bedankt!
        Niet aan het kuren? Dan heb je ook geen gyno!
        Je bedoelt waarschijnlijk dat je gevoelige tepels hebt? Is normaal in de pubertijd.

Een gyno krijg je tijdens kuren door de omzetting van de te hoge testosteron naar oestrogeen. Kan in de pubertijd ook wel eens voorkomen, maar dat lost je lichaam zelf wel weer op in 999 van de 1000 gevallen.
        Mog het zo zijn dat de klieren onder de tepel echt opgezet en pijnlijk worden, ga er dan even mee naar de huisarts.

Frankey,
        Je bent abuis. De nolvadex word wel degelijk tijdens de kuur gebruikt om de omzetting tegen te gaan. En niet alleen in of tijdens de nakuur.
        En ja aromasin werkt ook zo, maar het is niet de bedoeling om problemen op te lossen. Het is de bedoeling om problemen te voorkomen.
        Je bent dan wel n beetje te laat he?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          Niet aan het kuren? Dan heb je ook geen gyno!
          Je bedoelt waarschijnlijk dat je gevoelige tepels hebt? Is normaal in de pubertijd.

Een gyno krijg je tijdens kuren door de omzetting van de te hoge testosteron naar oestrogeen. Kan in de pubertijd ook wel eens voorkomen, maar dat lost je lichaam zelf wel weer op in 999 van de 1000 gevallen.
          Mog het zo zijn dat de klieren onder de tepel echt opgezet en pijnlijk worden, ga er dan even mee naar de huisarts.

Frankey,
          Je bent abuis. De nolvadex word wel degelijk tijdens de kuur gebruikt om de omzetting tegen te gaan. En niet alleen in of tijdens de nakuur.
          En ja aromasin werkt ook zo, maar het is niet de bedoeling om problemen op te lossen. Het is de bedoeling om problemen te voorkomen.
          Je bent dan wel n beetje te laat he?

Staat er niet heel duidelijk idd, doe me best.. nolva idd of je bezig bent om te remmen of in de nakuur. Als je geen nakuur doet en later probs krijgt gaat nolva je niet meer helpen.
          Een dag niet getraind...

Comment

heb je gewoon gevoelige tepels of echt al borsten? voel je een soort schijf achter je tepels? en doet het zeer als je er op duwt? toen ik het had, wel van kuren, deed het geweldig zeer als mn vrouwke erop kwm liggen en heb het dan ook operatief moeten laten verwijderen
            -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

gewoon naar de huisarts gaan als je zogenaamd niet kuurt en gyno hebt.

Comment

Ik heb wel een klein schijfje idd maar die is niet pijnlijk. Ik ga denk ik gewoon aromasin proberen. Bedankt voor de reacties

Comment

Ik heb in de puberteit ook achter een tepel zo'n schijf gehad en dat gaat vanzelf weg. Overigens kunnen mannen wel gyno krijgen zonder te kuren, bijvoorbeeld door overgewicht. Ff huisarts bezoeken ipv zelf doktertje spelen.
                  Train hard or go hormone

Comment

Heb ook schijfjes gehad in de puberteit. Nolva werkt wel degelijk anders dan aromasin of andere AI's.

DHTgel zie ik het nut niet van in. Ga naar de arts.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X