Binnen 6 maanden .....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Binnen 6 maanden .....

Aangenaam iedereen, dit is mijn eerste reactie op het forum. Hopelijk zullen er nog veel volgen.

Ik denk dat hier wel veel mensen met verstand van zaken zitten. Ik ben 17 jaar en rond de 1.75m (jaja klein helaas) weeg rond de 64 kilo. Nou wil ik weten of het mogelijk is om in 6 maanden tijd een sixpack te hebben. Of 4 pack (weet niet of dit bestaat).

Ook gewoon wat breder worden armen benen. Ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik lees vaak op het internet dat eten ook ontzettend belangerijk is. Nou zou ik het heel erg op prijs stellen als er een soort schema voor mij is. Ik heb totaal geen verstand van fitness heb dit nooit gedaan.

Ik heb alleen jaren gevoetbald. Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen alvast bedankt EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR.

jij ook gelukkig nieuwjaar en lees even de stickies door

Comment

Hey Klopt,

Je hebt geluk dat NL nog in roes ligt en daardoor ben ik weer sinds een tijdje online, ik zal je verder helpen.
      Helaas is het niet zo simpel als de meeste mensen denken, aan je lichaam werken is een levensstijl het is dus geen sport.

Nu je dit weet zal je je hele leven erop moeten aanpassen om je doelen te bereiken in zo korte tijd (zeker voor bodybuilding principes, want ja dat is het eigenlijk je werkt aan je lichaam).

Als dit de eerste keer is dat je op een forum zit vertel ik je alvast dat je veel sticky's moet gaan lezen, dit zijn topics die handig zijn om te lezen omdat hier nuttige informatie in zit.

Als basis zou ik deze eens gaan lezen:
      Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
      Hier zou ik de 3 rode even lezen, neem er de tijd voor snap je iets niet lees het rustig op je gemak nog eens door (dit hoeft niet meteen gelijk maar slaap er even een nachtje voor of meerdere).

Heb je dit goed gelezen ben je al redelijk goed op weg en heb je al snel een beetje kennis om meteen goed van start te gaan.
      daarna is het belangrijk om te gaan trainen voor die vel begeerde 8pack 7pack 6pack 5pack 4pack of wat er ook bij jou zit (dit kan je niet veranderen dit is genetisch bepaald (ik heb een goeie 5pack (3 rechts en 2 links)).

Weet niet waar je woont maar als je dit meld kunnen we een goede sportschool aanwijzen waar je veel aan hebt, vele sportscholen hebben niet het juiste materiaal wat je nodig hebt zoals een squat rek, losse gewichten of niet zwaar genoeg en bijv. een bench press.

Voor een schema is dit topic heel erg interessant en ik bied het nog vaak aan aan mensen om dit te gaan doen: het is de 2de link van de rode 3.

Ik hoop je even genoeg informatie gegeven te hebben en als je vragen hebt mag je altijd bij mij aankloppen, onthoud wel dat ik je altijd veel leesvoer zal geven dus als je het echt zelf wilt kan je met een beetje hulp van ons je eigen doelen bereiken!
      succes!
      Calisthenics / Street workout

Comment

Goed bezig, IJsje!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ah nee hoor Beautje
          keep the focus going!

Comment

Originally posted by Klopt View Post
            Nou wil ik weten of het mogelijk is om in 6 maanden tijd een sixpack te hebben.
            Geen idee waar je nu staat, wat je inzet is, wat je ervoor opzij wilt zetten (het gaat niet vanzelf), ect. Dus er valt geen antwoord op te geven.
            Maar ongeacht of het voor jou wel of niet mogelijk is: je wilt toch gewoon het beste uit jezelf halen?
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                jij ook gelukkig nieuwjaar en lees even de stickies door
                Thanks, ik heb die eerste 3 dingen die ijs heeft aangegeven gelezen,

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Geen idee waar je nu staat, wat je inzet is, wat je ervoor opzij wilt zetten (het gaat niet vanzelf), ect. Dus er valt geen antwoord op te geven.
                Maar ongeacht of het voor jou wel of niet mogelijk is: je wilt toch gewoon het beste uit jezelf halen?
                Ik wil me volledig inzetten, maar heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen. Ik heb net wat gelezen en het ziet er allemaal best wel ingewikkeld uit. Ik dacht dat ik aan de hand van me lengte en gewicht wel een trainingsschema zou kunnen maken. Maar zo werkt het helaas dus niet.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  Hey Klopt,

Je hebt geluk dat NL nog in roes ligt en daardoor ben ik weer sinds een tijdje online, ik zal je verder helpen.
                  Helaas is het niet zo simpel als de meeste mensen denken, aan je lichaam werken is een levensstijl het is dus geen sport.

Nu je dit weet zal je je hele leven erop moeten aanpassen om je doelen te bereiken in zo korte tijd (zeker voor bodybuilding principes, want ja dat is het eigenlijk je werkt aan je lichaam).

Als dit de eerste keer is dat je op een forum zit vertel ik je alvast dat je veel sticky's moet gaan lezen, dit zijn topics die handig zijn om te lezen omdat hier nuttige informatie in zit.

Als basis zou ik deze eens gaan lezen:
                  Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                  Hier zou ik de 3 rode even lezen, neem er de tijd voor snap je iets niet lees het rustig op je gemak nog eens door (dit hoeft niet meteen gelijk maar slaap er even een nachtje voor of meerdere).

Heb je dit goed gelezen ben je al redelijk goed op weg en heb je al snel een beetje kennis om meteen goed van start te gaan.
                  daarna is het belangrijk om te gaan trainen voor die vel begeerde 8pack 7pack 6pack 5pack 4pack of wat er ook bij jou zit (dit kan je niet veranderen dit is genetisch bepaald (ik heb een goeie 5pack (3 rechts en 2 links)).

Weet niet waar je woont maar als je dit meld kunnen we een goede sportschool aanwijzen waar je veel aan hebt, vele sportscholen hebben niet het juiste materiaal wat je nodig hebt zoals een squat rek, losse gewichten of niet zwaar genoeg en bijv. een bench press.

Voor een schema is dit topic heel erg interessant en ik bied het nog vaak aan aan mensen om dit te gaan doen: het is de 2de link van de rode 3.

Ik hoop je even genoeg informatie gegeven te hebben en als je vragen hebt mag je altijd bij mij aankloppen, onthoud wel dat ik je altijd veel leesvoer zal geven dus als je het echt zelf wilt kan je met een beetje hulp van ons je eigen doelen bereiken!
                  succes!
                  Ik wil je ten eerst bedanken voor de je reactie. Zelf kom ik uit Amsterdam. Hier zullen vast wel goede sportscholen zijn toch ?

Het is inderdaad veel leeswerk. Maar ik ga het zo ff nog eens lezen en als ik vragen heb. Kan ik ze dan in dit topic plaatsen?

Comment

Originally posted by Klopt View Post
                    Ik wil je ten eerst bedanken voor de je reactie. Zelf kom ik uit Amsterdam. Hier zullen vast wel goede sportscholen zijn toch ?

Het is inderdaad veel leeswerk. Maar ik ga het zo ff nog eens lezen en als ik vragen heb. Kan ik ze dan in dit topic plaatsen?
                    Ijsblok komt zelf ook uit Amsterdam dus bij hem moet je zijn als je een goede gym zoekt. Je kan je vragen altijd hier posten of een apart topic openen, maar gebruik eerst de zoekfunctie op dit forum
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Misschien kan dit je ook wat verder helpen: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X