kramp/opgezette kuit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kramp/opgezette kuit

Titel zegt het al. Wie ervaart dit nog meer? je word 's nachts wakker met een ontzettende kramp/opgezette kuit. Ik heb het wel eens en vroeg me af of er meer waren, echt heel irritant want het doet gruwelijk pijn. Het duurt ongeveer 10a15 seconden en dan is het weer weg. Ik merkte op dat het vaak na een stapavond is omdat ik het dinsdagochtend ook had.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Op een stapavond zou het kunnen komen omdat je dan te water weinig drinkt ofso?

Maar heb het soms wel eens, laatste tijd nooit meer.

Heb je er vaak last van?

Comment

Nee, ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3 x gehad denk ik en nu gisteren weer. Ik had gisteren voor het slapen een liter water gedronken en 150g mager vlees gegeten.
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Vochttekort, tekort aan mineralen (magnesium), overbelasting/beschadiging van de spier kan allemaal kramp geven. Zwangerschap ook maar dat is denk ik uitgesloten, al is er ook een vorm van 'onrustige benen' zonder dat je zwanger bent.

Na een avondje stappen kan vochttekort zeker de boosdoener zijn. Voor elk glas alcohol een glaasje water drinken zeggen ze, maar ik drink zelf nooit dus ik heb het nooit uitgetest.

Comment

Na een avondje stappen bij thuiskomst genoeg water drinken.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X