building Workouts SUCK For Building Muscle!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• building Workouts SUCK For Building Muscle!

Bodybuilding Workouts & Routines SUCK For Building Muscle!
    ik was net aan t googelen en kwam toevallig op dit artikel, ik ben het over het algemeen wel met dit artikel eens, wat vinden jullie ervan?

Ik weet niet hoe actief je bent op dit forum, maar dit is wel een aantal keer langskomen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ja sorry, ik ben de laatste tijd niet heel vaak op dit forum te vinden. Maar ik wil in de toekomst wl wat actiever op BB-forums zijn mischien een logje beginnen ofzo

Comment

No need to say sorry, wist niet of je het eerder had gelezen in andere posts. Blijkbaar niet dus.
        Heb alleen de kopjes gelezen ff snel en in grote lijnen klopt het. Betreft pyramid enzo heb ik geen verstand van.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Altijd die eeuwige theorie.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Altijd die eeuwige theorie.
            Deels mee eens. In grote lijnen vind ik wel dat je moet weten wat je doet. Maar of je beter voor de training moet poepen of na en dat soort onderzoeken, tjah.
            Gewoon trainen inderdaad.

Comment

Sommigen dingen heb je wel echt wat aan, maar het beste is denk ik gewoon aankijken wat voor jou allemaal het beste werkt. Je kunt je namelijk ook teveel focussen op al die onderzoekjes.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Sommigen dingen heb je wel echt wat aan, maar het beste is denk ik gewoon aankijken wat voor jou allemaal het beste werkt. Je kunt je namelijk ook teveel focussen op al die onderzoekjes.
                Natuurlijk is er niet 1 manier die voor iedereen het best werkt, maar wat in dit artikel staat hoe het fundament van een trainingsschema zou moeten zijn dat is toch wel belangrijk denk k.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X