Hallo,
Ik ben 1,90m, 104 Kg en 23% vet%, train reeds 14 jaar en mss niet altijd op de juiste manier.
Ik heb nooit in spiergroepen gewerkt en 5/7 alles geven zowel conditie als in krachttraining.
6 jaar geleden heb ik dan rechts mijn biceps gescheurd thv de schouder welke na een 2 operaties nooit meer dezelfde is geweest. Ondertussen heb ik discuspotrusie in de onderrug en dient de linkerschouder ook geopereerd te worden. Ondanks alles ben ik blijven sporten maar echte KT is niet meer mogelijk, mits de pijn te verbijten kan ik nog op 50% van vroeger werken.
Cardio (step, cross en fietsen) blijf ik een 3 tot 5 uur per week doen, minstens 20 min dag 6/7.
Meestal een 45 min/training
Ondanks al de cardio blijft het vet thv van de taille zitten.
Heb nu de beslissing genomen om mijn eetpatroon aan te passen en 6-7 maaltijden per dag te nemen ipv 3. Sinds maandag ben ik gestart.
Heb een 2800 cal nodig per dag.
Mijn schema (2200 cal ongeveer) heeft momenteel 240g Eiwit, 150g KH en 40g Vet.
Dagen dat ik vette vis eet 220g Eiwit, 100g KH en 90g vet.
Producten die ik neem: Havermout, kippenwit, kippenfilet, zalm, noten, buin brood, kwark, magere yoghurt, groeten, pindakaas, appels, kiwi, aardappelen, zilvervlies rijst en volkorenpasta
Kan gerookte zalm of olijven ook in een schema? heb het nog nergens gezien...
Zijn deze verhoudingen goed om mijn vetpercentage af te bouwen?
Wat kan verbeterd worden?
Na hoeveel weken kan ik resultaat verwachten?
Alvast bedankt voor de respons!
G2806
Ik ben 1,90m, 104 Kg en 23% vet%, train reeds 14 jaar en mss niet altijd op de juiste manier.
Ik heb nooit in spiergroepen gewerkt en 5/7 alles geven zowel conditie als in krachttraining.
6 jaar geleden heb ik dan rechts mijn biceps gescheurd thv de schouder welke na een 2 operaties nooit meer dezelfde is geweest. Ondertussen heb ik discuspotrusie in de onderrug en dient de linkerschouder ook geopereerd te worden. Ondanks alles ben ik blijven sporten maar echte KT is niet meer mogelijk, mits de pijn te verbijten kan ik nog op 50% van vroeger werken.
Cardio (step, cross en fietsen) blijf ik een 3 tot 5 uur per week doen, minstens 20 min dag 6/7.
Meestal een 45 min/training
Ondanks al de cardio blijft het vet thv van de taille zitten.
Heb nu de beslissing genomen om mijn eetpatroon aan te passen en 6-7 maaltijden per dag te nemen ipv 3. Sinds maandag ben ik gestart.
Heb een 2800 cal nodig per dag.
Mijn schema (2200 cal ongeveer) heeft momenteel 240g Eiwit, 150g KH en 40g Vet.
Dagen dat ik vette vis eet 220g Eiwit, 100g KH en 90g vet.
Producten die ik neem: Havermout, kippenwit, kippenfilet, zalm, noten, buin brood, kwark, magere yoghurt, groeten, pindakaas, appels, kiwi, aardappelen, zilvervlies rijst en volkorenpasta
Kan gerookte zalm of olijven ook in een schema? heb het nog nergens gezien...
Zijn deze verhoudingen goed om mijn vetpercentage af te bouwen?
Wat kan verbeterd worden?
Na hoeveel weken kan ik resultaat verwachten?
Alvast bedankt voor de respons!
G2806
Comment