Welke multibench aanschaffen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke multibench aanschaffen?

Hallo allen,

Ik ben van plan een multibench aan te schaffen, maar kan maar niet vinden wat ik precies in gedachte heb...

Tot nu toe kom ik veelal uit bij Barbarian via veel lees- en zoekwerk. Echter vallen mij hier twee dingen tegen; de multibench kan decline, maar er is niets om je voeten/benen achter te klemmen. De multibench pro heeft dit wel, maar daarvan is de zitting maar op 2 manieren verstelbaar, en lijkt de rugleuning ie**************** smal.
    Bovendien is deze redelijk aan het uiteinde van m'n budget, dan wil ik eigenlijk geen concessies maken.

Verder vond ik een Body-Solid, de GFID71 lijkt op wat ik zoek, maar lijkt evengoed ook weer een smalle rugleuning te hebben...
    Daarnaast vond ik wat recensies waarin men niet altijd even tevreden was met de stabiliteit.

Ik zoek dus zoiets als de Barbarian multibench, een decline bench, stevig en met een wat bredere rugleuning (bij de onderrug althans sowieso), maar dan liefst met iets waar ik m'n benen achter kan klemmen.

Budget < 400 Euro

Wie o wie kan me iets aanraden?

2e hands prof. bench Panatta, First class fitness oid.

Heb zelf een bench van First class fitness zou geen andere willen.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Thnx voor je reactie

Daar heb ik inderdaad ook naar zitten kijken, Panatta dan. Maar ik vind nergens zo'n bench waarmee je ook decline kan.

FCF ken ik niet, en vind ik ook niet echt zo 1,2,3 een bench van?
      Verder heb ik ook nog gekeken naar Technogym, maar die lijken maar 1 bench te hebben die decline gaat (en verstelbaar is..) en die gaat tot -8°

Comment

Powertec is vergelijkbaar met barbarian maar hier kan wel een beenoptie op.
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X