stelling:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stelling:

stel: je hebt een vriendin/vrouwtje, jullie relatie is zeer serieus en je kent elkaar al langere tijd en je hebt ook al een langere tijd een relatie. jullie delen dezelfde passie voor de sport, ze beweegt graag en gaat ook naar de sportschool, ze doet dit al een paar jaar en plots vraagt ze 'goedkeuring' om AS te gebruiken.
    dit puur om een beter fysiek te krijgen (niet meteen denken aan de pro female fysieken) maar gewoon aan de wat betere vrouwen fysieken zoals DLB) zou jij er goedkeuring voor geven? denk bijvoorbeeld aan anavar, 'zeer' lage dosis test, acceptabel dosis clen, lage dosis winstrol e.d.

waarom wel/niet?

ben benieuwd.
    Make it happen, shock everyone!

Ik zou zeggen Nee
    Puur omdat ik niet van dat soort fysiek hou bij een vrouw

Zon figuur neem ik al genoegen mee
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat ie doet, maar ik weet niet of ik een mijn vriendin/vrouw nog wel aantrekkelijk zou vinden als die heel gespierd word. Trainen zou ik niet erg vinden maar om echt een gespierde vriendin te hebben zie ik op dit moment niet zo zitten.

Comment

Ik heb een echtegenoot/mannetje en ik zou er op zijn zachtst gezegd niet erg blij mee zijn vanwege de gezondheidsrisico's. Sporten vind ik iets dat je doet voor je gezondheid en niet (alleen maar) voor je uiterlijk, o.k. dat is vloeken misschien op een BB-board. Bij mij gaat de langere termijn voor de korte termijn. Oud en gerimpeld word je toch, als alles dan nog een beetje goed functioneert is dat veel belangrijker.

Goedkeuring hoef ik hem nergens voor te geven, het is mijn kind niet, het is een volwassen man en hij moet zelf weten wat hij doet. Ik zou hem wel op alle mogelijke manieren tegenwerken en iedereen in onze omgeving inschakelen om het uit zijn hoofd te praten, dat dan weer wel.

Comment

Als ze ook wat bewaard voor mij vind ik het best
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Je kan er hooguit over praten, maar verbieden lijkt me onzin. Laten we zo zeggen, ik laat me ook niets verbieden, maar ik zal wel rekening houden met mijn vriendin. Echter, ik ben wel degene die bepaalt wat ik uiteindelijk doe en dat geldt andersom ook.
            Train hard or go hormone

Comment

Moeilijk!, als ze verstand van zaken heeft en er zorgvuldig mee omgaat zal ik er over nadenken. Alleen bij var en clen.
              Mind is everything.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                Je kan er hooguit over praten, maar verbieden lijkt me onzin. Laten we zo zeggen, ik laat me ook niets verbieden, maar ik zal wel rekening houden met mijn vriendin. Echter, ik ben wel degene die bepaalt wat ik uiteindelijk doe en dat geldt andersom ook.
                True meestal ook als je het gaat verbieden gaan mensen het juist doen, en net wat je zegt uiteindelijk bepaal je zelf wat je doet
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

GIP niet iedereen houdt van halve mannen.

Ik zou dus nee zeggen.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                    Ik zou zeggen Nee
                    Puur omdat ik niet van dat soort fysiek hou bij een vrouw

Zon figuur neem ik al genoegen mee
                    Zou het niet waarderen en vooral duidelijk maken , maar kan haar niet tegenhouden.
                    alleen zorgen dat ze wel voldoende der huiswerk heeft gedaan.

infineghost :O damn daar neem ik ook wel genoegen mee :P
                    ‘’ its not about how hard you get hit “
                    Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

Sowieso geen Test. Dan heeft ze dadelijk een bredere kaaklijn dan ik Andere AS ook niet. Ben echt streng tegen het gebruik van AS voor recreatief gebruik
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

ik kan moeilijk iets verbieden wat ik zelf ook doe. test zou ik niet willen want ze hoeft echt geen zware stem en baard te krijgen. maar enkele producten om wat droger, gelijnder te staan zou ik geen problemen mee hebben. natuurlijk wel onder een goede begeleiding..
                        -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

stel: je hebt een vriendin/vrouwtje, jullie relatie is zeer serieus en je kent elkaar al langere tijd en je hebt ook al een langere tijd een relatie. jullie delen dezelfde passie voor de sport, ze beweegt graag en gaat ook naar de sportschool, ze doet dit al een paar jaar en plots vraagt ze 'goedkeuring' om AS te gebruiken.
                          dit puur om een beter fysiek te krijgen (niet meteen denken aan de pro female fysieken) maar gewoon aan de wat betere vrouwen fysieken zoals DLB) zou jij er goedkeuring voor geven? denk bijvoorbeeld aan anavar, 'zeer' lage dosis test, acceptabel dosis clen, lage dosis winstrol e.d.

waarom wel/niet?
                          In eerste instantie zou ik tegen zijn. Met enkele jaren hard werken, toewijding en voldoende kennis, kun je erg ver komen. As hoeven (en voor mij persoonlijk zullen) daar geen rol in (te) spelen.

Ik zou haar uitleggen dat er nog verschillende stadia zijn tussen "graag bewegen en naar de sportschool gaan" en "AS gebruiken om het fysiek te verbeteren". Meestal wordt het sporten geleidelijk aan steeds serieuzer. Zou zou nu in een stadia verkeren waarin ze "nog niet klaar" is voor AS gebruik.

Ik zou begrip en respect hebben voor haar keuze/wens om het sporten serieuzer aan te pakken. Ik zou echter uitleggen dat AS gebruik niet de eerstvolgende stap is die ze (naar mijn mening) zou moeten nemen (om het sporten serieuzer aan te pakken).

wellicht is er nog ruim voldoende winst te boeken, wanneer we een voedingsschema (dieet) op maat zouden opstellen, samen zouden kijken naar haar trainingsroutine en eventueel dat er personal coaching plaatsvindt tijdens haar training.

Mits ze er plezier en voldoening uit haalt om zo gestructureerd en toegewijd bezig te zijn met deze sport, kan er na een bepaalde tijd gekeken worden of het gebruik van enkele supplementen haar misschien net dat beetje extra kan geven. Wellicht dat we haar fysiek kunnen "toppen" voor een bepaald event (hoeft niet eens iets met bodybuilding of fitness te maken hebben).

90% kans dat zij dan op deze manier een beter fysiek kan bereiken zonder AS, als wanneer ze zonder dit proces te hebben doorlopen zomaar aan de AS was gegaan. De kans zou erg groot zijn dat ze haar droomfysiek zonder AS bereikt en dat dit dus absoluut niet nodig is.

Mocht zei achteraf, nu ze haar lichaam van binnen en van buiten kunt, nu ze weet hoe ze op de verschillende soorten training en dieten reageert en ruim voldoende kennis en ervaring heeft, toch nog de wil hebben om AS te gebruiken, kunnen we tegen die tijd altijd nog een serieus gesprek hierover voeren. Informatie inwinnen bij vrouwen met ervaring, etc etc. Al zal ik dan nog steeds niet zomaar "toestemming geven".
                          ------------------------------------

Ben al bijna 8 jaar met mijn vriendin samen, maar ze sport niet zo graag, dus zal waarschijnlijk niet snel gebeuren.
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Kleine dosis anavar is ok, voor de rest no go, beetje test no fucking way.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Wat deze wijze man zegt.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X