stelling:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    ik wil dan wel zelf in der kontje spuite (a)
    Oei lucky luc heeft Kojak zijn account gehackt

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      plots vraagt ze 'goedkeuring' om AS te gebruiken.
      Dat goedkeuring vragen vind ik sowieso al vreemd. Je bent iemands bezit toch niet? Ik zou dat zelf bepalen en het echt niet gaan vragen.
      Verder ga ik er vanuit dat de persoon in kwestie genoeg geestelijk verstand heeft om niet door te slaan en er uit te gaan zien als een halve/gehele man.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Oh, het verandert aanzienlijk de persoon waar jij van houd en ooit voor gevallen bent.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          Oh, het verandert aanzienlijk de persoon waar jij van houd en ooit voor gevallen bent.
          Ja, als je doorslaat.......maar zoals ik zei ik ga er vanuit dat die persoon die hier net een beetje mee begint, dat niet zal doen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Ja, als je doorslaat.......maar zoals ik zei ik ga er vanuit dat die persoon die hier net een beetje mee begint, dat niet zal doen.
            Dus je gaat dus niet doorslaan dus?

Comment

Dat goedkeuring vragen vind ik sowieso al vreemd. Je bent iemands bezit toch niet? Ik zou dat zelf bepalen en het echt niet gaan vragen.
              Jij misschien niet, maar als ik kijk naar mijn eigen vriendin, weet ik dat ik makkelijk zoiets zou kunnen 'verbieden' als ik daar zin in zou hebben. Of het ethisch verantwoord is, is een tweede. Al zou ik wel laten blijken dat ik het er ábsoluut niet mee eens ben - lekker met twee maten meten als je het zelf een tijdje hebt overwogen - maar dreigen om bij haar weg te gaan als ze eraan begint om zo mijn gelijk te krijgen, dat slaat naar mijn mening nergens op. Dat kan tenslotte altijd nog als ze 'plots' te ver door blijft slaan, en zich mannelijke secundaire geslachtskermerken beginnen te manifesteren.

Maar sowieso klopt er naar mijn mening sowieso iets al niet als één van de partners een dergelijke keuze maakt wanneer de ander het duidelijk afkeurt.

Originally posted by 3XL
              Dan begrijp ik het probleem niet. Of is het voor een vrouw anders dan voor een man?
              Wellicht dat ik gek ben, maar voor zover we van sociale acceptatie van androgene steroïden kunnen spreken, is deze toch veel groter wanneer mannen deze gebruiken? In dat geval zal er namelijk altijd met twee maten worden gemeten.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Dus je gaat dus niet doorslaan dus?
                Het is hypothetisch bedoeld, Emiel. Ik hoop dat je het verschil weet voor je weer de verkeerde conclusies trekt.

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
                  Wellicht dat ik gek ben, maar voor zover we van sociale acceptatie van androgene steroïden kunnen spreken, is deze toch veel groter wanneer mannen deze gebruiken? In dat geval zal er namelijk altijd met twee maten worden gemeten.
                  Sociale acceptatie binnen een sport die in z'n geheel al niet sociaal geaccepteerd is. Lekker belangrijk

Waar het om draait is of je iemand iets kan verbieden wat je zelf doet.
                  As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                  Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                  Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Volgens Denise Masino kan test geen kwaad voor vrouwen.
                    Kan helemaal geen kwaad:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...2f0o1_1280.jpg

Totaal NSFW, dus niet klikken op je werk
                    Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Kan helemaal geen kwaad:

Als er staat NSFW, kan ik me nooit inhouden @work

Comment

Originally posted by Fossah View Post
                        Als er staat NSFW, kan ik me nooit inhouden @work
                        Haha, ouwe rukker!
                        Train hard or go hormone

Comment

Kan helemaal geen kwaad:

Dat bedoel ik, ze is er bi door geworden geweldig toch.
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Kan helemaal geen kwaad:

Rare plek om een kg rosbief te bewaren
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Rare plek om een kg rosbief te bewaren
                              Ah getver
                              Train hard or go hormone

Comment

Tis wel een topper geweest, dacht dat ze toen ook 2de was op de Arnold Classic, ze loopt er altijd op de Expo's en is een hele vriendelijke vrouw, ze merkte gewoon dat ze er veel mee kon verdienen en doet alles onder eigen beheer, ook andere atleten, de huis is ook wel duidrlijk dat ze meer dan een miljoen pakt per jaar
                                Ach en daar doet ze het met andere dames voor?Sommige vrouwen naaien de halve stad en hebben een uitkering
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X