Originally posted by kojak
View Post
stelling:
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View Postplots vraagt ze 'goedkeuring' om AS te gebruiken.
Verder ga ik er vanuit dat de persoon in kwestie genoeg geestelijk verstand heeft om niet door te slaan en er uit te gaan zien als een halve/gehele man."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostOh, het verandert aanzienlijk de persoon waar jij van houd en ooit voor gevallen bent."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Dat goedkeuring vragen vind ik sowieso al vreemd. Je bent iemands bezit toch niet? Ik zou dat zelf bepalen en het echt niet gaan vragen.
Maar sowieso klopt er naar mijn mening sowieso iets al niet als één van de partners een dergelijke keuze maakt wanneer de ander het duidelijk afkeurt.
Originally posted by 3XLDan begrijp ik het probleem niet. Of is het voor een vrouw anders dan voor een man?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
Originally posted by scoobydoo View PostWellicht dat ik gek ben, maar voor zover we van sociale acceptatie van androgene steroïden kunnen spreken, is deze toch veel groter wanneer mannen deze gebruiken? In dat geval zal er namelijk altijd met twee maten worden gemeten.
Waar het om draait is of je iemand iets kan verbieden wat je zelf doet.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by Toph View PostKan helemaal geen kwaad:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...2f0o1_1280.jpg
Totaal NSFW, dus niet klikken op je werkgeweldig toch.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Toph View PostKan helemaal geen kwaad:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...2f0o1_1280.jpg
Totaal NSFW, dus niet klikken op je werkPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Tis wel een topper geweest, dacht dat ze toen ook 2de was op de Arnold Classic, ze loopt er altijd op de Expo's en is een hele vriendelijke vrouw, ze merkte gewoon dat ze er veel mee kon verdienen en doet alles onder eigen beheer, ook andere atleten, de huis is ook wel duidrlijk dat ze meer dan een miljoen pakt per jaar
Ach en daar doet ze het met andere dames voor?Sommige vrouwen naaien de halve stad en hebben een uitkering"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment