Originally posted by kojak
View Post
stelling:
Collapse
X
-
Originally posted by gain is pain View Postplots vraagt ze 'goedkeuring' om AS te gebruiken.
Verder ga ik er vanuit dat de persoon in kwestie genoeg geestelijk verstand heeft om niet door te slaan en er uit te gaan zien als een halve/gehele man."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostOh, het verandert aanzienlijk de persoon waar jij van houd en ooit voor gevallen bent."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Dat goedkeuring vragen vind ik sowieso al vreemd. Je bent iemands bezit toch niet? Ik zou dat zelf bepalen en het echt niet gaan vragen.
Maar sowieso klopt er naar mijn mening sowieso iets al niet als één van de partners een dergelijke keuze maakt wanneer de ander het duidelijk afkeurt.
Originally posted by 3XLDan begrijp ik het probleem niet. Of is het voor een vrouw anders dan voor een man?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
Originally posted by scoobydoo View PostWellicht dat ik gek ben, maar voor zover we van sociale acceptatie van androgene steroïden kunnen spreken, is deze toch veel groter wanneer mannen deze gebruiken? In dat geval zal er namelijk altijd met twee maten worden gemeten.
Waar het om draait is of je iemand iets kan verbieden wat je zelf doet.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by Toph View PostKan helemaal geen kwaad:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...2f0o1_1280.jpg
Totaal NSFW, dus niet klikken op je werkgeweldig toch.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Toph View PostKan helemaal geen kwaad:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb...2f0o1_1280.jpg
Totaal NSFW, dus niet klikken op je werkPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Tis wel een topper geweest, dacht dat ze toen ook 2de was op de Arnold Classic, ze loopt er altijd op de Expo's en is een hele vriendelijke vrouw, ze merkte gewoon dat ze er veel mee kon verdienen en doet alles onder eigen beheer, ook andere atleten, de huis is ook wel duidrlijk dat ze meer dan een miljoen pakt per jaar
Ach en daar doet ze het met andere dames voor?Sommige vrouwen naaien de halve stad en hebben een uitkering"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-