Welke sportscholen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Train samen met Rik in een meer op fitness gerichte sportschool met een aparte zaal voor de BB ers. Hier liggen de losse gewichten, wat hammerstrength machines, squatrek en dat soort dingen. Voor zover ik weet trainen er geen wedstrijdgasten. Trainen ook niet echt grote gasten (op Rik na dan ). Maar ja je moet het toch zelf doen tis alleen voor de motivatie wel beter als er wat andere hard trainende gasten zouden zijn want deze zijn op een hand te tellen. Begeleiding is er overigens alleen voor de powerplate.

De eerste sportschool waar we trainden was wel meer hardcore trainde toen veel wedstrijdgasten en voor die gasten was er goede begeleiding. Maar de eigenaar van deze sportschool liet apparaten/dumbells die stuk waren maanden onbehandeld. Wel jammer
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Bij mij dumbells tot 30 kilo, moet je andere oplossingen vinden dus...

Mijn sportschool gaat in November verhuizen naar grotere locatie met zwaardere gewichten en betere apperatuur. Ik weet niet of ik daarop kan wachten. Misschien als eerder andere locatie zoeken om te trainen...

grtz T
      185 cm
      100 kilo +/-
      17 % bf

Favorite: Barbell Flat Bench Press
      Bench Press:  105 kilo

If ya cant take the shame, dont play the game

Comment

Waar ik trainde was het ook tof en gezellig, maar er zaten ook veel foute lui tussen...
        Was op de Bredabaan in merksem, toen nog de trainingsclub van Bert schittekat...(als jullie die kennen)

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 20 2005,16:17)]Hey JTB jij kkomt toch uit heerlen he?
          Waar train je bij physical, of paul smeets?

Ik zit eigenlijk jammer genoeg bij de grootste comercieele kakboel fitnesscentrum van het land, maar ja ik zag het ander half jaar geleden als een tussen oplossing, nu zit ik er nog steeds,
          De aparatuur is allemaal van topkwaliteit (alleen vaak te licht).
          daar in tegen zijn er genoeg losse gewichten met dumbels tot 50 kg. (maar allemaal teveel weggestopt in een hoekje)
          Er zijn gelukkig wel een paar grote jongens, die ook wedstrijdervaring hebben, en altijd behulpzaam zijn.
          Ik ga binnenkort voor een hardcore sportschool zoeken voor 1 keer per week te gaan trainen.
          Hey, nee, ik zit niet bij Paul Smeets (heb ik getrained) en ik zit helaas ook niet meer bij Physical, de eigenaar is twee jaar terug opgepakt. Ik sport bij sportlife & spirit op de grasbroeker weg in heerlen. Jij zit dus bij reuvers, heb ik ook gezeten, maar dat is niets voor mij allemaal prettyboys die meer voor de meiden komen dan voor het sporten. En het krachthoekje is enorm klein en de contributie erg hoog. Daar waar ik zit is het niet mooi, maar gewoon hardcore, zoals het hoort, ik zou zeggen ga er eens kijken.

edit: ik denk dat het wel eens zou kunnen dat we naast elkaar hebben gestaan, ik was de smallere van de twee .

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

ik train bij een heel fancy pancy sportschool: Health City

de gewichten gaan daar niet verder dan 20 kg dumbbell's maar dat maakt niet uit.

Where there is a will there is a way...

Ik heb daar losse dumbbell stangen liggen en daar bouw ik gozers van 40 kg en etc mee om maar even goed te kunnen trainen.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 20 2005,16:17)]Hey JTB jij kkomt toch uit heerlen he?

Ik zit eigenlijk jammer genoeg bij de grootste comercieele kakboel fitnesscentrum van het land, maar ja ik zag het ander half jaar geleden als een tussen oplossing, nu zit ik er nog steeds,
              daar in tegen zijn er genoeg losse gewichten met dumbels tot 50 kg. (maar allemaal teveel weggestopt in een hoekje)
              Er zijn gelukkig wel een paar grote jongens, die ook wedstrijdervaring hebben, en altijd behulpzaam zijn.
              Ik ga binnenkort voor een hardcore sportschool zoeken voor 1 keer per week te gaan trainen.
              hey heerlen daar is toch altijd het Booch festival of ken je dat niet??

@marco soms moet je wel een wisselen marco kan je nix aan doen
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Feb. 21 2005,22:17)]
                Originally posted by [b

snap hem nog steeds niet? hoezo moet je wisselen? bij ons zijn trouwens dumbells tot 70 (alleen beneden heb ik niet gekeken maar zijn volgens mij geen hogere)
                "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

wij hebben ook zo een gay High tech gym.Loopt geen 1 grote jongen..mss wel wat ouwere met normale armen maar geen bodybuilder ofzo.Op de jongens 18-20 is er denk niemand die al beter is dan mij .. erg kleine sportschool.Staan wel de toestellen die je nodig heb. Dumbells lopen tm 40 kilo.En op dat limiet ga ik zometeen zitten dus ik zal opzoek moeten naar betere sportschool . .

Anyway...als ik hoor dat er sportscholen zijn zoal real met 18 kg dat is wel erg zielig ..

Greetz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Feb. 21 2005,22:17)]
                    Originally posted by [b

daar is idd jaarlijks het booch festival.
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

ik train in City Gym in Delfzijl. the beste spoortschool! halters tot 70kg. lose gewicht veel meer, heel veel meer! genoeg om de beste te worden.super spoortschool. de beste begeleider.

Comment

Nou, weten we meteen waar we allemaal heen moeten!

Je gaat trouwens van iedereen nu horen dat je je eerst moet voorstellen in het daarvoor bestemde topic...
                        Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Exige @ Feb. 22 2005,01:39)]Nou, weten we meteen waar we allemaal heen moeten!  

Je gaat trouwens van iedereen nu horen dat je je eerst moet voorstellen in het daarvoor bestemde topic...
                          en een fototje want zo te zien aan het lettertype is het vrouwelijk
                          "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (sweet @ Feb. 22 2005,01:04)]ik train in City Gym in Delfzijl. the beste spoortschool! halters tot 70kg. lose gewicht veel meer, heel veel meer! genoeg om de beste te worden.super spoortschool. de beste begeleider.    
                            dus jullie hebben dumbells van meer dan 70 kg en halters maar tot 70 kg ik geloof dat je het roze zo leuk vond dat je maar wat neergekwakt hebt.

Oh ja en stel je even voor in het daarvoor bestemde topic net als wij allemaal gedaan hebben. Want wij zijn de beste met de beste begeleiding.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (sweet @ Feb. 22 2005,01:04)]ik train in City Gym in Delfzijl. the beste spoortschool! halters tot 70kg. lose gewicht veel meer, heel veel meer! genoeg om de beste te worden.super spoortschool. de beste begeleider.    
                              En je niet eens netjes voorstellen.. Foei Foei...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Purple @ Feb. 22 2005,09:23)]
                                Originally posted by [b
                                En je niet eens netjes voorstellen.. Foei Foei...

idd foei foei....je weet wat wij met dat soort mensen doen hier heh purple

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X