Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ Sweet: even voorstellen is idd wel zo leuk, weten we ook met wie we praten.
Overigens vind ik het niet nodig om iemand meteen weer weg te jagen, de reactie is gewoon in een algemeen topic...
Is niet alsof Sweet in de eerste post met een anabolen vraag komt dus een beetje minder kan ook wel.
ik reageer zo omdat hij volgens mij poep praat, zijn post kan bijna niet kloppen en verder doet hij erg enthousiast over zijn sportschool, wat voor hem heel fijn is natuurlijk, maar hij onderbouwt niets.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
@JTB, wellicht gooit Sweet wat termen door elkaar?
De post kan ook gelezen worden als dumbells tot 70 kg en losse schijven waarmee je uiteraard nog veel hoger kan...
Nee ik train niet bij reuvers, dat vind ik helemaal niks.
Ik train nu bij special sports, waar zo nu wel een paar jongens goed het trainen zijn, want daar zij nu wel veel jongens van sportschool "de landgraaf" en van spike trainingcenter, die in het zelfde weekend toen dicht gingen.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment