Sport Arts Omgeving Arnhem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sport Arts Omgeving Arnhem

Hoi Sporters,

Aangezien ik al op leeftijd ben, (54), en al een tijdje train maar stil sta en niet meer weet wat te doen ben ik op zoek naar een goede sport arts die me verder kan helpen, (ook met gebruik).

Dus weet je iemand wil je dit dan laten weten=

Bedankt. Gr. H
    Je bent nooooit te oud om te leren......

Geen enkele arts zal jou daarmee helpen kerel.. Anders is hij direct zijn bul kwijt!

Ennuhh ik ben 55.

Comment

misschien eerder op zoek naar een goeie coach, die je trainingen kan aanpassen
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
        misschien eerder op zoek naar een goeie coach, die je trainingen kan aanpassen
        of helpt met voeding.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

in welk opzicht sta je stil, misschien schort het aan je voeding of training, vaak denken wij als sporters te makkelijk erover en blijkt er als we kritisch kijken nog veel te schorten

Comment

Gaan we weer....

Het probleem is dat ik een been heb en dus moeilijk aan cardio kan doen. Daarbij heb ik veel last van die poot en vermijd je dus al snel veel lopen en zo. Als ik train dan ga ik er voor en weet dat ik de spieren lekker laat schrikken.

Mijn voeding? daar ben ik mijn hele leven al mee bezig en let erg op wat ik eet. Bijna geen vet, veel eiwitten in de vorm van pure eiwit shakes, veel kip en vis meestal in de oven bereid met nagenoeg geen vet, met daarbij vitamines en veel groentes en genoeg fruit.

Wat ik ook doe, hoe ik ook eet en hoe ik ook train, ik blijf vadsig. De massa zit er wel maar moet je toch heel goed kijken, van enige definite is geen sprake. Ik dronk best veel magere melk, zo'n 1,5 liter per dag, dus ben daar op advies mee gestopt, ook met andere melkproducten.

Ik train een dag op en een dag af, om aan mijn rust te komen. Wissel de combinaties van de spiergroepen af en doe maar twee groepen op één dag.
            Heb zwaar en weinig reps, en licht met heel veel reps gedaan.... niks geeft echt resultaat.

Kom maar op met de suggesties.
            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

En dus ligt het wel degelijk aan je voeding.
              Je zegt het hier al zelf kerel..

Comment

inderdaad voeding... teveel cal inname in verhouding tot je verbruik
                of die cal nu uit magere produkten en eiwitten komen of uit dirty food maakt niet zoveel uit. Het teveel wordt opgeslagen als vet
                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Originally posted by Dinky Toy View Post
                  inderdaad voeding... teveel cal inname in verhouding tot je verbruik
                  of die cal nu uit magere produkten en eiwitten komen of uit dirty food maakt niet zoveel uit. Het teveel wordt opgeslagen als vet
                  Heb je zijn voedingschema gezien dan?, waaruit concludeer je dat TS te hoog in kcal zit?
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

Ongeacht hoe zijn voeding is: een sportarts is toch altijd goed om zijn waardes te testen enzo? Juist ook als hij wil gebruiken, en al op die leeftijd is? Mijn mening over gebruik lijkt me duidelijk, maar zon checkup wil ik net zo goed wel. Maar mijn huisarts wil me pas doorverwijzen als wat anders is afgerond (ik rammel op t moment nogal :P).

Ook al staat hij niet stil, juist op die leeftijd en/of als fanatiek sporter is het toch alleen maar goed om je af en toe te laten checken? Ik heb eigenlijk geen idee waar ze precies allemaal op testen, maar het lijkt me wel dat je daarmee sommige problemen een stap voor kan zijn, of er beter opin kan spelen.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja kan....nee het is zelfs goed om zowiezo je testwaardes etc te laten tsjekken, officieel adviseren zal die niet doen, dan zal je naar een begeleider moeten gaan.
                      Verder zou ik eens terug naar de tekentafel gaan en eens alles goed doornemen kwa voeding, training en hoe te gaan periodiseren etc etc
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X