Betaalbare Hometrainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betaalbare Hometrainer

Dag Bodybuilders, cardiovasculaire sportmensen,

Ik ben op zoek naar één degelijke en betaalbare hometrainer en ik vond deze aan de prijs van 199 €.

Ik vroeg mij dus af wat jullie hiervan vinden. Som even de positiefjes op en de negatiefjes.

Of geef een beter voorstel voor mij en mensen die eventueel ook opzoek zijn naar één goed model.

Vriendelijk bedankt!
    S.

Christopeit Hometrainer AL1 | Christopeit Fitness | vandenbossportief
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

ligt eraan at je exact zoekt.
    maar voor die kijkshopprijs krijg je dan ook een chinees namaak ding welke niet stevig is maar ook niet goed zal aanvoelen.
    imo kan je het beste voor een 2e hands apparaat gaan van beter kwaliteit.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Wel dit zag er mij eigenlijk best een stevig model uit want het kan tamelijk wat kg dragen.

Comment

Dure fiets, ik zou ook eens marktplaats kijken.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by spaake View Post
          Wel dit zag er mij eigenlijk best een stevig model uit want het kan tamelijk wat kg dragen.
          tis ook wat je gewend bent natuurlijk als je bv elke dag in de gym komt.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

ik heb zelf al 3j een workoutstation van cristopheit en ben er wel tevreden van, enige is dat ik nu iets anders moet gaan zoeken daar mn gewichten te licht geworden zijn maar voor de rest vond ik het een goed merk
            -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Originally posted by jxh0101 View Post
              ik heb zelf al 3j een workoutstation van cristopheit en ben er wel tevreden van, enige is dat ik nu iets anders moet gaan zoeken daar mn gewichten te licht geworden zijn maar voor de rest vond ik het een goed merk
              Fijn wat informatie over de producent te horen. Doet ook al veel te weten dat ze degelijk materiaal leven. Al is het niet hetzelfde product, fabrikanten trachten toch binnen hun handelsmerk te blijven neem ik aan.

Comment

Fijn wat informatie over de producent te horen. Doet ook al veel te weten dat ze degelijk materiaal leven. Al is het niet hetzelfde product, fabrikanten trachten toch binnen hun handelsmerk te blijven neem ik aan.
                Een bewijs ab exemplo van de drogredelijkheid van het ad populum argument
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Tentamens zijn toch al voorbij?!
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Geacht Vissenzaad,

Deze hometrainer is te min voor de menselijke ziel.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                      Zegde ik dan dat het waardevol was? Het heeft 1% mijn keuze doen stijgen. MSS

Comment

BTW... triestige reacties... Is dit een forum om op zoek te gaan... Faaaack, kunnen gewone reacties ook nog?

Ik heb dus de vraag welke goed is en ik stelde dus voor wat ik zelf vond. Geen gezeik daar rond! Dat is jullie oprechte opinie maar hou die voor jezelf. Ben hier niet om dat fietsje te verkopen. Ik ben hier om een redelijk advies te zoeken.

Comment

BTW... triestige reacties... Is dit een forum om op zoek te gaan... Faaaack, kunnen gewone reacties ook nog?
                          Check je eigen andere topics eens voordat je überhaupt over triest gaat beginnen.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            Check je eigen andere topics eens voordat je überhaupt over triest gaat beginnen.
                            Acceptatie van alles en algehele behuizing waren inderdaad goeie topics!
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              Uberhoopt komt dat omdat ik me altijd met jullie gezeik heb ingelaten. Verteld over jullie miezerig zootje dus genoeg. Dus opzouten.

Laat de grote mensen praten en laat me ff stellen dat jullie niet welkom zijn om hier nog te posten. Als jullie dan toch verder willen eikelen krimp dan verrekt in elkaar noobs.

Voor mensen met fatsoen negeer mij het uitlaten van de hond even. En neemt u vooral de keuze om te reageren met meer fatsoen als de halve meisjes hiervoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X