Slecht slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben geen expert
    maar wat je zelf al aangaf....al die zuivel...ja..daar zitten wel aardig wat melksuikers in
    misschien iets meer tragere carbs...havermout...rijst...groentes?? dan blijft je lijf langer voorzien van energie

ik neem aan dat je volkorenbrood eet??

Comment

Al die chocomel zit ook vol met suiker (simpele carbs).

Comment

Die olijfolie vind ik trouwens mooi! Is dat huis-tuin-en-keukenolijfolie, of iets speciaals?

Comment

Neem je trouwens preworkout of koffie voor je training?

Originally posted by Robbert95 View Post
          Blegghhh dat je dat lekker vindt, ik vind het zelf echt verschrikkelijk wanneer ik noodgedwongen olijfolie moet shotten.
          Door de kwark smaakt heel anders. Ik vind lijnzaadolie erdoor ook lekker :P
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Gentei View Post
            Heb dit probleem ook zeker na mijn refeed in het weekend.

low carb zorgt er idd voor dat je meer naar het toilet moet, uw lichaam kan weinig vocht binnenhouden zonder carbs.
            Maar bij mij is dit vanaf de derde dag terug in orde en moet ik 's avonds niet opstaan....

ik zou willen zeggen dat je 's avonds wat meer carbs in-neemt maar dit is geen goed idee want carbs worden in vet omgezet als ge gaat slapen....
            Daarom misschien als uw voorlaatste maaltijd wat meer carbs in-nemen...?
            Dat van die kh voor het slapen is onzin. Ik moet ook altijd pissen 'snachts, volgens mij door de kwark inderdaad. Probeer niks meer te drinken een paar uur voor het slapen en neem wat minder kwark.
            Train hard or go hormone

Comment

Ik heb ongeveer hetzetzelfde probleem.
              Wordt helemaal bezweet wakker altijd rond 6:45 moet dan naar de wc en als ik dan weer bij me bed aankom dan ben ik klaar wakker.

Ik weet nog niet wat helpt dus zal dit topic ook in de gaten houden.

Misschien dat stukjes beschuit door je kwark helpt ? zou ook nog wel lekker kunnen zijn !
              Quitters never win !

Comment

6:45 is toch een perfecte tijd om uit je nest te komen?
                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  6:45 is toch een perfecte tijd om uit je nest te komen?
                  Ja idd, zou ik wel fijn vinden elke dag

Comment

Is melatonine een idee om beter te slapen? Zal het wel na mn toiletbezoek 's nachts nemen want als ik hele nacht doorslaap gaat mn blaas echt ontploffen als ik 's ochtends opsta

Comment

Ook helpt het om het licht uit te laten. Gewoon lekker in het donker naar het potje lopen.
                      Train hard or go hormone

Comment

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...fap-topic.html

Comment

Hahahaha! Bekend probleem hoor mijn slaap wordt vaak genoeg verstoord door erecties/dwang naar de wc.
                          Ik zou als ik jou was gewoon een inslaap middle zoeken eentje die niet heftig is maar je wel een beetje ''zoezelig'' maakt als het ware zodat je gewoon lekker door kan slapen. Just advice man.

Comment

Ik word soms ook echt 4 x per nacht wakker om te pissen! Piste meestal van het balkon af omdat ik echt geen zin meer had om de trap af te lopen haha. gelukkig hoef ik nu maar een paar meter te lopen naar de wc.
                            ben benieuwd of er nog wat handige tips uit dit topic voortkomen.
                            Ernstig noh!

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                              Ik heb dat ook van kwark, neem nu caseïne shake is 200ml vocht en beperkt savonds het drinken.
                              Heb een blaas als en walnoot...
                              Met caseine wordt het alleem maar erger heb ik zelf ervaren. Gewoon vocht inname wat minderen en je blaas helemaal leeg plassen voordat je naar bed gaat., En zelf eet ik 2 blkken makreel voordat ik naar bed ga. Probleem opgelost.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X