No pain, no gain!
Dumbbell stuiteren
Collapse
X
-
Originally posted by Flupje View PostMoet elk topic leerzaam zijn dan...... vroeg het mij gewoon af.
Ik loop niet te gooien met mijn dumbbells en ben zuinig op mijn spullen. Desondanks kan het altijd gebeuren dat je een keer net niet goed oplet toch?
hahaEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Flupje View PostMoet elk topic leerzaam zijn dan...... vroeg het mij gewoon af.
Ik loop niet te gooien met mijn dumbbells en ben zuinig op mijn spullen. Desondanks kan het altijd gebeuren dat je een keer net niet goed oplet toch?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Heb wel een keer een dumbell op mijn grote teen laten vallen. Nagel lag eraf, maar is er in de loop der tijd weer helemaal aangegroeid. Niks aan de hand dus en je hoeft je geen zorgen te maken. Dit topic kan wat mij betreft nu dicht."GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Jaa ik wou de dumbel terug neer leggen op het rek, maar hij lag niet goed dus viel naar beneden op me pink! Resultaat: de bovenkant van me pink stond haaks op de onderkant.
Maar nog nooit een gewicht op me voet laten vallen dus daar kan ik niks over zeggen. Dat het niet prettig is kan je wel raden denk!
Comment
-
Geloof me ik praat uit ervaring het doet pijn xD.
reken maar uit gemiddeld 20kg dumbell x 9.81 die kracht komt die neer op je voetIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Toen ik op vakantie was in turkije ging ik daar naar de sportschool op mijn slippers. Ik had een dumbell van 12KG in me hand en was klaar met mijn oefening en wou hem terug leggen op de rack maar het was een schuine rack waar de dumbells makkelijk af vallen. Het viel precies in het midden op de nagel van mijn grote teen. Ouch... maar gelukkig viel de schade mee en kon na 1 dag weer alles doen.Whether you think you can, or think you can't, you're right.
Comment
-
Bij mij in de gym hangt er een papiertje waar dit op staat:
Je gebruikt beter lichtere gewichten waarmee je de techniek feilloos kunt uitvoeren dan een te zwaar gewicht dat je laat vallen. Dit beschadigt namelijk ook het materiaal. Danku voor het begrip.
Zo ongeveer verwoord. Zou het papier er moeten aftrekken en in plaats daarvan een papier waar dit opstaat moeten hangen. "Neem zo'n zwaar mogelijk gewicht. Dubbel zo zwaar = dubbel zo hard gainen."
Dan valt er nog wat te lachen.
Comment
-
Originally posted by Wakke View PostBij mij in de gym hangt er een papiertje waar dit op staat:
Je gebruikt beter lichtere gewichten waarmee je de techniek feilloos kunt uitvoeren dan een te zwaar gewicht dat je laat vallen. Dit beschadigt namelijk ook het materiaal. Danku voor het begrip.
Zo ongeveer verwoord. Zou het papier er moeten aftrekken en in plaats daarvan een papier waar dit opstaat moeten hangen. "Neem zo'n zwaar mogelijk gewicht. Dubbel zo zwaar = dubbel zo hard gainen."
Dan valt er nog wat te lachen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment