Agressiviteit en verzuring van de spieren.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hhmhmhm beetje vaag idd. Wat ik wel heb is als ik bv even flink heb geknald met een setje dat ik even wat kwaad overkom maar dit is dan meer door de adrenaline etc.
    Maar dan ga ik geen dumbells gooien ofzo.

Comment

Gewoon de dumbbell op je tenen gooien. Leer je het vanzelf af!
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Kun je meteen even hier: http://forum.bodynet.nl/algemeen/579...stuiteren.html
        aangeven hoe het voelde!

Comment

Originally posted by Aphex_Predator View Post
          Je kunt veel meer leren wanneer je jong bent, 22 is al oud als je iets doet vanaf jongst af aan krijg je daar later profeit van.
          Waarom dan bb? daar ben je dan nu ook wel te oud voor.

Ik snap overigens niet wat die zogenaamde agressie met je vraag te maken heeft? Als daarin al een vraag zou schuilen, is het antwoord iets met psycholoog denk ik.

Voor wat betreft je overige vraag. Je kan het gewoon eens uitproberen of je verzuurt. Trial and error is de key.

Comment

Ga zoals eerder al eens aangegeven hier giant sets doen, gewoon 3oefeningen ahter elkaar of meer kan voor de zelfde spier maar mag ook voor andere spier.
            Maak je zelf zo erg kapot dat je geen energie meer hebt om met van alles te gooien.
            Anders mag je wel hierheen komen gaan we eens met ze 2je trainen en laat ik je zien dat je geen energie meer hebt na een training.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Je kunt veel meer leren wanneer je jong bent, 22 is al oud als je iets doet vanaf jongst af aan krijg je daar later profeit van. Plus ik heb nooit beweerd dat ik een fetish heb om klappen op mijn schedel te krijgen laat staan met blessures of in de ergste gevallen kwijlend in een rolstoel te zitten leunen.

Trouwens Knul, is het goed dat ik je even een PM stuur?
              Als je nu al zo in t leven staat vrees ik t ergste voor als je 23 bent !

OT : Als jij zegt dat je voeding oke is kun je trainen zolang je wilt, je voeding is hier ja goed voor zeg je !

Maar persoonlijk zeg ik dat je idd gewoon super en giant sets moet gaan maken..

trouwens als je zo aggressief bent waarom ben je dan wel bang voor klappen ??

Ben zelf ook wel een aggressief maar vind klappen krijgen dan echt super !

Comment

trololol?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  Ga zoals eerder al eens aangegeven hier giant sets doen, gewoon 3oefeningen ahter elkaar of meer kan voor de zelfde spier maar mag ook voor andere spier.
                  Maak je zelf zo erg kapot dat je geen energie meer hebt om met van alles te gooien.
                  Anders mag je wel hierheen komen gaan we eens met ze 2je trainen en laat ik je zien dat je geen energie meer hebt na een training.
                  Waar zit de gym bij jullie?

Comment

als ik klaar ben met trainen heb ik nog net de fut om een bakkie koffie te nemen ,wat ik als het aan mij zou liggen nog met een rietje zou willen drinken
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Wanneer ik klaar ben spuit ik urine in mijn arm.

Comment

dan heb je vast underground.. verklaart meteen je aggresiviteit, slechte stats en onnozele praat!

ik zou zeggen... spuit je plat

Comment

Kontridder, ik wist het wel.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Whey rage
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

I don't see the mirrin.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Wanneer ik klaar ben spuit ik urine in mijn arm.
                                Dat verklaart een hoop.
                                keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X