hoelang voor dit en paar tips graag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Damn View Post
    Neem aan dat je doel massa is? Zou als ik jou was gewoon een standaard schema van het forum pakken (bijv. ub/lb van dynobet). 5 dagen per week trainen lijkt me een beetje erg veel. Daarnaast wordt het opstellen van een goed schema vaak onderschat.
    Vandaar dat ik je aanraadt er 1 uit de stickies op het forum te pakken.

Niet al te laag / te hoog in herhalingen. Massa --> 6-10 herhalingen is een mooi mikpunt voor alle oefeningen.

ik heb een juiste schema maar ze vroegen om krachtstats en heb op dit moment met paar oefeningen met krachtstats gezet en heb wel is een schema van dit sticky gevolgt

Comment

Originally posted by quibus View Post
      dat bedoel ik, iedereen traint hier al een jaar maar niemand hier ziet er zo uit, dream on dat je het redt binnen een jaar, ja mazzelpikken zoals guusd als ze knalhard trainen en top eten.
      Precies.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by quibus View Post
        dat bedoel ik, iedereen traint hier al een jaar maar niemand hier ziet er zo uit, dream on dat je het redt binnen een jaar, ja mazzelpikken zoals guusd als ze knalhard trainen en top eten.
        ik train nog geen 1 jaar:P maar een half jaar:P

Comment

Foto van je fysiek op dit moment?

Comment

Je was 73kg bij 18%bf nu 79kg bij 14%bf.. Bereikt in n half jaar?

Betekend dat je vvm 73-18%bf was 59.86kg
            Het is nu 79-14%bf, vvm = 67.94kg.

Tering je vvm is ruim 8kg gegroeid man..
            Denk nu niet dat dit zo snel blijft gaan, maar ik vind het toppie hoor.

Hou vol he, je komt er wel kerel.

Comment

Het feit dat iedereen altijd maar zegt dat die zo kort traint is altijd bullshit. Daarmee lijkt het zogenaamd impressive dat ze er zo uit zien. Zeker die overdreven progessie van mensen en zeggen dat het binnen jaar is, neem ik gewoon met een korreltje zout.

Ik train mezelf de tyfus en eet stricter dan strict en groei echt stukje bij stukje. Zal deels ook wel aan genen liggen.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Het feit dat iedereen altijd maar zegt dat die zo kort traint is altijd bullshit. Daarmee lijkt het zogenaamd impressive dat ze er zo uit zien. Zeker die overdreven progessie van mensen en zeggen dat het binnen jaar is, neem ik gewoon met een korreltje zout.

Ik train mezelf de tyfus en eet stricter dan strict en groei echt stukje bij stukje. Zal deels ook wel aan genen liggen.
                Echt!? Wat ze op interent zetten is niet altijd waar dus?

En Tal je groeit, daar gaat het om, meisjesgenen of niet...

Comment

Ligt zeker aan genen. De een zet sneller spier aan dan de ander. Of je mij nou gelooft of niet dat ik pas sinds 8 maart 2012 train mag je zelf weten maar het is niet altijd bullshit als iemand in korte tijd veel progressie boekt. De koning van progressie op dit forum is toch wel jobr. Als je zijn foto's bekijkt kan je haast niks anders dan hem geloven. Jammer dat hij moet stoppen
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                    Echt!? Wat ze op interent zetten is niet altijd waar dus?

En Tal je groeit, daar gaat het om, meisjesgenen of niet...
                    Ja meisjesgenen indd ahah. Kom je weer een keer trainen met sammy ? Kunnen we eindelijk samen trainen.

Originally posted by Guusd View Post
                    Ligt zeker aan genen. De een zet sneller spier aan dan de ander. Of je mij nou gelooft of niet dat ik pas sinds 8 maart 2012 train mag je zelf weten maar het is niet altijd bullshit als iemand in korte tijd veel progressie boekt. De koning van progressie op dit forum is toch wel jobr. Als je zijn foto's bekijkt kan je haast niks anders dan hem geloven. Jammer dat hij moet stoppen
                    Ja zoiezo genen. Had het niet specifiek over jou hoor . In het algemeen, het maakt ook niet uit hoe snel iemand groeit tov iemand anders. Gaat om jezelf en jezelf verbeteren. Maar valt me op gewoon op de laatste tijd. In principe zou ik ook gewoon nu kunnen kuren en dan blijven zeggen dat ik naturel ben en dan heb ik een zogenaamde monster progessie geboekt. Blijft internet uiteindelijk.

Comment

Ja meisjesgenen indd ahah. Kom je weer een keer trainen met sammy ? Kunnen we eindelijk samen trainen.
                      Lijkt me leuk, we pb-en wel even!
                      Wel even aankijken wat m'n linkerarm doet, loop een beetje te tobben op het moment. Train nu als een watje en das nix.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Lijkt me leuk, we pb-en wel even!
                        Wel even aankijken wat m'n linkerarm doet, loop een beetje te tobben op het moment. Train nu als een watje en das nix.
                        Prima! Komt goed uit, ik ben ook een watje :P

Comment

Ja zoiezo genen. Had het niet specifiek over jou hoor . In het algemeen, het maakt ook niet uit hoe snel iemand groeit tov iemand anders. Gaat om jezelf en jezelf verbeteren. Maar valt me op gewoon op de laatste tijd. In principe zou ik ook gewoon nu kunnen kuren en dan blijven zeggen dat ik naturel ben en dan heb ik een zogenaamde monster progessie geboekt. Blijft internet uiteindelijk.

Klopt. Op internet doen veel mensen zich anders voor dan dat ze zijn.

BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

@ Damn, zo lang train ik nog helemaal niet.. als ik aan één stuk door had getraint, met stricte voeding en gewoon hard trainen... who knows Tijdens mijn eerste cut, at ik 's avonds nog gewoon met mijn ouders mee.. dit was heel vaak "slecht eten".. sinds dit jaar 100% voor mij zelf gaan koken en ik groeide als kool in combinatie met goede trainingen / rust

Ik heb tevens een lange break gehad van 4/5 maand.. waarin ik niks heb kunnen doen en alleen maar slecht heb gegeten, ik begon net pas weer met trainen.. was net 2.5 week bezig.. en toen moest ik alweer stoppen door mijn gezondheid.. ik hoop binnekort toch echt weer te kunnen beginnen met trainen..

Bedankt Guusd, ik vind het gewoon klote dat al mijn dedication alweer.. second time.. voor niks is geweest.. Ik dacht nu echt einde dit jaar het podium op te kunnen met een zeer goed fysiek.. maarja.. mothernature can be a bitch..

Anyway.. gewoon lekker door blijven trainen.. of je nou binnen een jaar of twee jaar of drie jaar zo'n fysiek opbouwd, zolang je het maar bereikt en er gezond mee bezig bent
                            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

true true, blijft ook altijd lastig te geloven.. maar het gaat uiteindelijke om je eigen progressie.. en niet wat andere er van vinden / denken
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Je was 73kg bij 18%bf nu 79kg bij 14%bf.. Bereikt in n half jaar?

Betekend dat je vvm 73-18%bf was 59.86kg
                                Het is nu 79-14%bf, vvm = 67.94kg.

Tering je vvm is ruim 8kg gegroeid man..
                                Denk nu niet dat dit zo snel blijft gaan, maar ik vind het toppie hoor.

Hou vol he, je komt er wel kerel.

dankje , maar mensen vinden mij ook wel te overdreve met voeding opletten maar ik wil het ook snel behalen en heb geen geduld wil het zo snel mogelijk en ik weet dat het tijd nodig heeft en geduld;p

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X