Uitvoering oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitvoering oefeningen

Beste allemaal,

Train al ongeveer 2 jaar. Weinig progressie meer laatste tijd.
    Wil vanaf nu meer gaan trainen met losse gewichten.

Squats, deadlifts en ohp wil ik graag in mijn schema gaan verwerken. Echter, heb de techniek van deze oefeningen nog niet volledig onder controle. Kan wel oefenen, maar bij mij in de sportschool geen ervaren gasten die me tips kunnen geven of zeggen dat ik het goed doe.
    Wat raden jullie aan om deze oefeningen onder de knie te krijgen?
    Het liefste zou ik het eens advies van iemand willen hebben tijdens het trainen.

gr.

Ik ben ook net begonnen met het trainen van deze oefeningen! Is er niemand in je sportschool die deze oefeningen goed onder de knie heeft? Veel YouTube filmpjes kijken en rustig aan opbouwen zodat je de oefening goed leert.

Comment

Bedankt,

Zo doe ik het momenteel ook. Wil m'n onderrug graag versterken, aangezien ik daar regelmatig last van heb. Vandaar dat ik het extra belangrijk vind dat ik de oefeningen op de juiste manier doe.

Comment

Kijken of er iemand van dit forum dichtbij woont en anders filmen en hier posten zodat we je tips en trics kunnen geven
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Zou het mooiste zijn idd om keertje met een wat ervarener persoon te trainen.

Momenteel voelt het echt als een blokkade om te groeien dat ik bijv. niet kan squatten. Is in mijn ogen toch wel een van de essentiele oefeningen samen met deadlift en de bench press.

Comment

Bij verschillende cross fit verenigingen in a'dam kan je aan classes meedoen waar ze oefeningen uitleggen en oefenen. Zit er aan te denken om misschien een keer aan zoiets mee te doen, is wel erg prijzig.

Comment

Ijsblok, Joachimrens en Kojak komen uit Amsterdam. Nog veel meer mensen hier op bodynet trouwens maar die kan ik me even niet herinneren. Misschien kan je een keer met een van hun trainen
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

filmpjes kijken, doen, filmen, terugkijken (wat ging goed/fout), opnieuw proberen.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Ijsblok, Joachimrens en Kojak komen uit Amsterdam. Nog veel meer mensen hier op bodynet trouwens maar die kan ik me even niet herinneren. Misschien kan je een keer met een van hun trainen
                  Nieuw vennep.
                  Ligt wel in de buurt hoor
                  Lid van de 200 club

Comment

Amsterdam zou ik wel keertje kunnen trainen ja!

Comment

Originally posted by Damn View Post
                      Amsterdam zou ik wel keertje kunnen trainen ja!
                      Je kan wel keertje bij mij trainen, leg ik alles uit en laat ik je zien hoe je moet deadliften/squaten en al het ander wat je wilt doen.
                      Zeg maar wanneer je kan, ik heb altijd wel tijd.
                      Stuur maar een prive berichtje ik train/werk in Amsterdam in de sportschool.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Je mag best langskomen hoor, leg ik het je allemaal uit en misschien geef ik dan nog een training ook
                        "You are what you eat..."
                        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Bedankt voor het aanbod mannen! Ik stuur in eerste instantie even een berichtje naar ijsblok, ben bang voor de trainingen van robby! :P

Comment

Originally posted by Damn View Post
                            Bedankt voor het aanbod mannen! Ik stuur in eerste instantie even een berichtje naar ijsblok, ben bang voor de trainingen van robby! :P
                            Ik pas me aan aan het niveau ik laat iemand niet naar de kloten gaan, maar goed ik geloof in de oldskool manier en dat is nou eenmaal wat zwaarder dan gebruikelijk
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X