hey, ik zou graag een willen weten of hierook mensen zitten met wedstrijdervaring, of van plan zijn een wedstrijd te gaan doen?,
Wedstrijdervaring?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
jep...was al een topic over bij andere algemeen.
maar zijn hier niet veel mensen volgens mij die intresse hebben of een wedstrijd gaan doen.
jij, purple, bigbardie en sweet verder niemand dacht ik.
ik heb er wel intresse in als ik zover zou zijn, lijkt het me leuk om een keer een wedstrijd te doen en jij been geen intresse?Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Hallo toppers
Ik ga weer voor de 7e keer meedoen met de eemsmondcup, het is een wedstrijd van bijzonder hoog nivau. Over het algemeen zie je elke jaar de finallisten van vorig jaar ook weer komen dat is even slikken men doet daar niet aan doorstromen. Daar moet je rekening mee houden. Daarnaast kom je deelnemers tegen die doorstromen tot de Nederlandse kampioenschappen en bij goed gevolg doorstromen naar de Europeesche kampioenschappen. Je moet het zo zien als je bij de eemsmondcup goed scoort weet je zeker dat je overal goed zit. Je moet er alleen rekening mee houden dat je deze twee typen tegenkomt op de Eemsmondcup. Het is verstandig om je niet alleen te richten op deze wedstrijd probeer er meer te doen Belgie b.v. deze is een week later, daar gaat het wat eerlijker. Tip bij de Eemsmondcup moet je knetter hard en scherp zijn daar zijn ze gevoeliger voor je beenspieren en kuiten tellen minder, alleen 2% is niet voldoende.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Feb. 25 2005,10:45)]dan doe je al aardig wat jaartjes mee!
leuk om te horen dat er nog iemand mee doet.
willen wij wel graag jou voedingsschema en trainingsschema zien
ochtend
1 50gr. brinta en Eiwitshake
2 2 br. brood 4 gebakken eieren of vispate en fruit
middag
3 50 gr. rijst
100 gr. groente of rauwkost
100 gr. vis of kip
4 2 br. brood 4 gebakken eieren of vispate en fruit
avond
5 50 gr. rijst
100 gr. groente of rauwkost
100 gr. vis of kip
6 50 gr. brinta
eiwithshake
Bij elke maaltijd neem ik 2 amino's, ik zit dus op 12 amino's per dag. Hoog in de eiwitten en laag in de koolhydraten.
Als ik helemaal leeg ben en geen energie meer heb neem ik vaak gerookte vis van de lidle of A.H. nu denk je dat is toch vet klopt maar vet heeft vet nodig om te verbranden
Daarnaast lek ik op de vitamine's en drink ik voldoende.
Indien nodig verlaag ik na een wk. in voeding b.v. minder gr. brinta of een broodje minder of vervangen door rijstewavels.
In principe eet je elke twee uur. Maar globaal gezien ziet mijn eetschema er zo uit, in de praktijk wissel je regelmatig omdat het eentonig wordt en na verloop van tijd krijg je er geen ei meer in. Je leert van je lichaam je weet op een gegeven moment wat je kan hebben en niet.
Mijn training
1 4 xBorst en 2xbiceps cardio en buikspieren (abroller)
2 4xRug en 2xtriceps cardio en buikspieren (machine)
3 3xSchouder 3xBenen en 2xkuiten cardio en buik (abroller)
4 bestaat uit hardlopen buiten natuurlijk
Bij de wedstrijdvoorbereiding versnel je de training, dus waar je normaal een b.v. uur bezig bent moet nu in drie kwartier.
Pittege gewichten maar niet te, je moet er rekening mee houden dat je na verloop kracht verliest focus niet teveel op kilo's maar concentreer je op de uitvoering en variatie.
Luister goed naar je lichaam en niet teveel naar anderen.
Daarnaast meet ik elke week mijn gewicht en vetpercentage
op dit moment zit ik op 6 % heb nog 5 weken voor de Eemsmondcup nog 4 procent. Er gaat een procent per wk. eraf Dat gaat gelukkig goed maar het is wel afzien
Hoop dat je er wat aan hebt, en mocht je het gaan proberen veel sterkte ermee het is zeker de moeite waard.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (patrick_ @ Feb. 24 2005,22:19)]Ik was in voorbereiding voor de eemsmondcup dit jaar, maar helaas moeten afblazen, ik wil na de zomer kijken voor een wedstrijd voor wat ervaring, en dan zeker volgend jaar de eemsmondcup doen.
Dus Corina ik ben er alleen om te kijken en BigBardie aanmoedigen natuurlijk en de andere jongens en meiden die ik ken...
Het is 27 aprl in Delfzijl..
Klik hier een paar data van wedstrijden.
http://home.versatel.nl/advanced-fitness/id47.htm
Comment
-
@flores
heel intresant
moet je op 2% vet zitten? goeiendag zeg!!
dan willen we zeker foto's zien, misschien wil je straks iets plaatsen als de wedstrijd voorbij is.
ik kan iets gemist hebben hoor, maar ik weet even niet meer wie je ben, wat zijn je stats op dit moment?
@purple misschien kom ik je in deventer aanmoedigen
leuk om op die site te kijken, straks even goed lezen
Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Feb. 25 2005,11:53)]@flores
heel intresant
moet je op 2% vet zitten? goeiendag zeg!!
dan willen we zeker foto's zien, misschien wil je straks iets plaatsen als de wedstrijd voorbij is.
ik kan iets gemist hebben hoor, maar ik weet even niet meer wie je ben, wat zijn je stats op dit moment?
@purple misschien kom ik je in deventer aanmoedigen
leuk om op die site te kijken, straks even goed lezen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment