Wedstrijdervaring?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Purple @ Feb. 25 2005,11:39)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 24 2005,22:19)]Ik was in voorbereiding voor de eemsmondcup dit jaar, maar helaas moeten afblazen, ik wil na de zomer kijken voor een wedstrijd voor wat ervaring, en dan zeker volgend jaar de eemsmondcup doen.
    Ik zou ook mee doen dit jaar. Ik ga het niet meer redden... Volgend jaar sta ik er zeker. Nu mijn eerste wedstrijd is 16 mei in deventer.

Dus Corina ik ben er alleen om te kijken en BigBardie aanmoedigen natuurlijk en de andere jongens en meiden die ik ken...

Het is 27 aprl in Delfzijl..

Klik hier een paar data van wedstrijden.
    http://home.versatel.nl/advanced-fitness/id47.htm
    Ah wat lief van je!!! Maar uh het is dus 27 maart!!!
    Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Sorry bedoelde ook maart..

Ik ben niet zo wakker denk ik.

Comment

Ja ik wil me ook niet alleen richten op de eemsmondcup, maar toch wil ik zorgen dat ik deze wedstrijd probeer te pieken, en ik wil wel meteen een goede wedstrijd pakken ga niet 5 maanden afzien voor een onbenullige wedstrijd, en als ik ga wil ik me ook meteen meten met de besten.
        Ik word begeleid door Sandy verstappen misschien dat sommige onder jullie hem nog wel kennen van een paar jaar geleden waar hij toch wel bij de top van zat.
        En ook volgens hem maak ik gewoon met men fysiek een goede kans om een goede prestatie neer te zetten.
        Het is ook echt niet zo dat ik de wedstrijd onderschat, maar ja
        Ik train al een aantal jaren en zal misschien niet de ervaring hebben van de meeste op het podium, maar Sandy zei al als je het gaat doen moet je het ook meteen goed doen.
        En ik word zowel met voeding als trainen gewoon super begeleid.

Comment

wil je is wat meer goede fotos van je posten patric...ben wel benieuwd naar dat superfyssiek dan

Comment

Moet zeggen dat de naam Sandy me niet echt bekend voorkomt.. Maar ik weet ook niet zoveel.

Maar ja je kan net meer dan je best doen. ALs jij goed gevo3el hebt over je begeleider is dat top. Ik kan alleen zeggen luister naar hem en dan komt het goed.

Ik vertrouw ook volledig op mijn begeleider en er zijn altijd mensen die wat op te merken hebben over zijn begeleiding. Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

En zo bewandel ik de weg van mijn begeleider en niet van anderen die wat op te merken hebben.

Comment

ik beweer niet dat ik een super fysiek heb, alleen men begeleider vind dat ik een goede basis fysiek heb, ook al moet hier daar nog klink geschaafd worden maar dat komt wel.

Comment

@patrick dus jij doet ook mee met de eemsmondcup?
                zijn er 4 van hier dan volgens mij.

@flores
                heb je al een keer in de finale gestaan?
                ik kom niet, maar ik kijk wel op de site's, zal waarschijnlijk genoeg op komen te staan.
                en de jury zal toch wel eerlijk zijn, ook voor beginners, anders hoef je er zoiezo niet aan mee te doen als je van te voren weet wie meer stemmen krijgen (zou toch niet helemaal eerlijk zijn)

sucses allemaal met de voorbereidingen in ieder geval, zal wel heel zwaar zijn!
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

hey doe ook mee in Eemsmond Cup 2x.hoppelijk wordt het beter dan vorige jaar. groetjes

Comment

nee ik doe dit jaar nog niet mee, volgend jaar sta ik er zeker

Comment

ja, sweet met jou erbij 3 dan, ik was je niet vergeten.
                      bigbardie,sweet en flores doen mee.
                      verders niemand toch?

groetjes corina
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (patrick_ @ Feb. 26 2005,00:22)]nee ik doe dit jaar nog niet mee, volgend jaar sta ik er zeker
                        He patrick
                        Vind dat je er verstandig mee omgaat, je heb in ieder geval de juiste mentilateit. Jammer dat het nu niet lukt om mee te doen, ga er wel vanuit dat je komt kijken???
                        Gelukkig luister je naar je begeleider en laat je niet gek maken wat anderen allemaal te vertellen hebben. Vooral zij die niet mee doen weten het altijd beter.
                        Veel sterkte met je voorbereidingen en succes

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (corina @ Feb. 25 2005,17:59)]@patrick dus jij doet ook mee met de eemsmondcup?
                          zijn er 4 van hier dan volgens mij.

@flores
                          heb je al een keer in de finale gestaan?
                          ik kom niet, maar ik kijk wel op de site's, zal waarschijnlijk genoeg op komen te staan.
                          en de jury zal toch wel eerlijk zijn, ook voor beginners, anders hoef je er zoiezo niet aan mee te doen als je van te voren weet wie meer stemmen krijgen (zou toch niet helemaal eerlijk zijn)

sucses allemaal met de voorbereidingen in ieder geval, zal wel heel zwaar zijn!
                          Hoi corinna,
                          Heb inderdaad in de finale's gestaan,in Hoogeveen de tamboer tot 80 kilo, Uden tot 90 kilo, in Belgie tot 80 kilo, Zaandam tot 80 kilo. En jammer genoeg nog niet in Delfzijl, sta wel altijd vooraan maar net niet in de finale. hopelijk lukt het dit jaar wel het nivea is wel erg hoog daar. Het is beslist geen c wedstrijd en daarnaast moet je rekening houden met de finalisten van vorig jaar en zij die voorbereiden op de Nederlandsche kamp. dus ook finalisten.
                          Ik heb meegemaakt dat ik bij de Eemsmond net niet in de finale kwam en nog geen 24 uur later de 1e en de overal won het kan per dag uitmaken hoe je eruit ziet en samenstelling van Jury's en deelnemers, daarom doe ik er altijd meer mijn ervaring is ook dat ik groei in de wedstrijden die komen en bij de eerste jammer genoeg niet piekt en dat is dan ook nog de Eemsmondcup, maar sta er wel. Het heeft ook wel te maken met de keuze's die ik maak met alle respect voor anderen maar ikzelf wil geen constante lopende chemische fabriek zijn.
                          Heb trouwens veel respect voor alle deelnemers die meedoen, ongeacht hoe je eruit ziet ze staan er toch maar even en dat verdient al enige respect.

Comment

Wijze woorden, Flores! Complimenten!
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

leuk om te lezen hoe het jou is vergaan met de wedstrijden.
                              en indd veel respect voor degene die er staan, ik wens jou heel veel sucses met de wedstrijd en laat nog even horen hoe het je is vergaan!

foto's zijn uiteraard altijd welkom

groetjes corina
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

hoi all

de eemsmondcup is gister geweest, ik ben benieuwd hoe jullie het gedaan hebben!

gr....
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X