Goedendag!
ik heb een vraag omtrent squashen met betrekking op mijn training.
ik squash zo af en toe (2x per maand gemiddeld). nu vraag ik me de volgende dingen af;
rustdag of trainingsdag?
raden jullie mij aan dit op een rustdag te doen, of op een dag dat ik tevens KT ga doen?[/b]
met betrekking op het antwoord daarop, het volgende;
indien op rustdag;
voeding:
is het dan raadzaam om de voeding van een rustdag of van een trainingsdag te nemen? aangezien ik wel meer verbruik dan op een "normale rustdag"
herstel:
in hoeverre is het mogelijk dat dit mijn herstel beïnvloedt?
indien op trainingsdag;
timing:
Raden jullie het aan om het voor (eerder op de dag) of na (later op de dag) mijn KT-training te doen? *het zal sowieso nooit direct opvolgend zijn, mijn sportschool en de plek waar ik squash is niet dezelfde plaats namelijk.
ben benieuwd naar reacties!
ik heb een vraag omtrent squashen met betrekking op mijn training.
ik squash zo af en toe (2x per maand gemiddeld). nu vraag ik me de volgende dingen af;
rustdag of trainingsdag?
raden jullie mij aan dit op een rustdag te doen, of op een dag dat ik tevens KT ga doen?[/b]
met betrekking op het antwoord daarop, het volgende;
indien op rustdag;
voeding:
is het dan raadzaam om de voeding van een rustdag of van een trainingsdag te nemen? aangezien ik wel meer verbruik dan op een "normale rustdag"
herstel:
in hoeverre is het mogelijk dat dit mijn herstel beïnvloedt?
indien op trainingsdag;
timing:
Raden jullie het aan om het voor (eerder op de dag) of na (later op de dag) mijn KT-training te doen? *het zal sowieso nooit direct opvolgend zijn, mijn sportschool en de plek waar ik squash is niet dezelfde plaats namelijk.
ben benieuwd naar reacties!