Dopingcontroles

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dopingcontroles

Zijn er eigenlijk dopingcontroles bij BB-wedstrijden?

Ik heb eigenlijk nog nooit vernomen dat een BBer door de mand is gevallen. Maar lijkt me dat de BB-bond toch wel verantwoording aan de staat moet afleggen.
    A.K.A. Jonah Lomu

Bij de naturel wedstrijd in beverwijk wel.. maar of ze echt de urine laten testen die waar daar moesten afgeven weet ik niet.
    Denk het haast niet want das best kostbaar.

Maar weet wel dat bij een andere bond je in de top 10 komt bij een EK ofzo als a-atleet. Dat je als atleet altijd bereikbaar moet zijn omdat ze dan langs kunenn komen om je te testen.

Comment

Moest je onder het toeziend oog van een conrtoleur je urine afgeven of nam je gewoon een potje mee naar de wc?
      A.K.A. Jonah Lomu

Comment

bij de pro's heb ik gehoord dat het onder toezicht gebeurd
        Who's the Chef

Comment

Er gaat iemand mee het wc hokje in.

Dus gezellig met z'n twee.

Comment

maar bij de holland ofzo word er naar mijn weten niet op getest. want al die gasten gebruiken.
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

alleen bij naturel wedstrijden meestal

Comment

In Amerika bij die pro wedstrijden toch weer wel Daar was jay Cutler een paar jaar geleden zijn 2e prijs kwijt omdat ze diuretica in zn pis vonden.....

ALLEEN DAT??
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (red @ Mrt. 01 2005,23:54)]In Amerika bij die pro wedstrijden toch weer wel  Daar was jay Cutler een paar jaar geleden zijn 2e prijs kwijt omdat ze diuretica in zn pis vonden.....
                  Nee hoor... volgens mij vonden ze te weinig pis tussen de anabolen.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X