Slanke armen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

meer eten, zeker de stickies hier lezen. eten is het belangrijkste. probeer genoeg kcal binnen te krijgen. ik lees dat je nie veel vlees en vis kan eten, dus probeer een paar bakken kwark of iets dergelijks binnen te stouwen

en qua training niet te veel tijd verprutsen met isolatieoefeningen. probeer sterker te worden op de grote compoundoefeningen: deadlift, bench, squat, overhead press, pull ups, ...
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Bedankt voor alle reacties, even naar Hooligan, hoezo ben ik een troll? Of welke post ofzo gaf je die gedachte?

Ik waardeer iedereen ze comment en zal ze zeker allemaal mee nemen, en is choco met whey slecht? Want ik las hier ergens dat chocomelk het beste is na een workout.

Comment

Originally posted by blackscell View Post
        Bedankt voor alle reacties, even naar Hooligan, hoezo ben ik een troll? Of welke post ofzo gaf je die gedachte?

Ik waardeer iedereen ze comment en zal ze zeker allemaal mee nemen, en is choco met whey slecht? Want ik las hier ergens dat chocomelk het beste is na een workout.
        Je beginpost gaf me de gedachte al, je reactie bevestigen het temeer !

Maargoed blij dat je normaal reageert en er wat mee wilt doen

Die choco met whey is niett slecht, helemaal niet.. het is inderdaad bevorderend maar pak je whey aub gewoon met water of melk en houd die choco voor een ander moment

Comment

Ik heb inderdaad ook wel eens choco whey met chocolademelk gepakt maar dat wordt echt een ranzig dik goedje. Het beste drink je het gewoon met water

Comment

Originally posted by Peacemaker View Post
            Ik heb inderdaad ook wel eens choco whey met chocolademelk gepakt maar dat wordt echt een ranzig dik goedje. Het beste drink je het gewoon met water
            Waarom water ?? vooral als iemand al te kort komt in zn voeding etc. gewoon juist melk..

Ik gaf hem de keuze omdat de 1 whey + melk niet kan drinken of misschien melk + wwater niet etc..

Comment

Hoi,

Bedankt voor alle reacties, ik train ook mijn triceps die zijn ook een beetje zichtbaar als ik hem flex. Train trouwens ook mijn benen, ik doe momenteel p90x ( heb het gratis gekregen ) en voor mij is het opzich best wel een zware training, dit is hoe het momenteel eruit ziet ;

Day 1 – Chest and Back, plus Ab Ripper X
              Day 2 – Plyometrics
              Day 3 – Shoulders and Arms, Ab Ripper X
              Day 4 – Yoga X
              Day 5 – Legs and Back, Ab Ripper X
              Day 6 – Kenpo X
              Day 7 – Rest or X Stretch

Daarnaast boks ik op maandag dinsdag en donderdag, ik gebruik whey protein na elke training gemixt met chocomelk.

Ik deed hiernaast nog 6 dagen p/w cardio in de ochtend maar ben hiermee uiteindelijk gestopt viel 3-4 kilo af in een korte periode, deze zit er weer op maar mijn target is toch rond de 60-65
              Elke dag bewegen = elke dag stress op je lichaam = geen rust = geen spier groei = zonde van je tijd.

Waarom willen mensen die al mager zijn altijd zoveel doen?
              Als jij per dag 2x sport zal je heel veel moeten gaan eten, zeker als je mager bent.
              5.000 kcal mag je wel naar binnen stoppen dan, je bent jong, beweegt veel, je hebt een hoge verbranding en je zit nog in de groei.

Keuzes maken dus zo simpel is het.

die P90X ken ik niet en steeds die Xjes bij je trainingen, zal eens gaan kijken wat dat is.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Het is een trainings programma, als je op youtube kijkt kun je wel een paar zien.

Bijv youtube - P90X Ab ripper dan zie je bijv de hele ab workout, ik vond het een best zware workout en het traint alles, alleen zou het nooit kopen veels te duur je kan het downloaden.

Nogmaals bedankt iedereen, denk zelf ook dat ik een beetje teveel train maar ik geniet er wel van, heb heel veel vrije tijd namelijk nu en doe bijna niks.

Comment

Originally posted by Peacemaker View Post

Ik snap het even niet hoor, wat bedoel je nou? De reactie van '' even @ hooligan waarom ben ik een troll'' bevestigd temeer dat ik een troll ben of begrijp ik het nu even niet?

Heb hier een account gemaakt voor advies van anderen/gevorderden aangezien ik helemaal nieuw op het gebied van liften e.d. ben, en heb zeker veel info op deze website gevonden zeer tevreden dus.

Maar begrijp echt werkelijk niet dat je me een troll vind, dit is de definitie van een troll op wikipedia ;

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1]

Ik zie echt niet waarbij ik woede of scheldpartijen probeer uit te lokken.

Wel bedankt dat je me nog tips en advies geeft. Ik heb whey protein neutral en als ik deze met water drink moet ik echt mijn neus dicht houden anders ga ik kotsen vind het zo smerig, zelfde met melk. Met chocomelk merk ik het bijna niet vandaar.

Comment

Excuses Peacemaker, quote was bedoeld @ hooligan

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                      Waarom willen mensen die al mager zijn altijd zoveel doen?
                      Als jij per dag 2x sport zal je heel veel moeten gaan eten, zeker als je mager bent.
                      My thoughts exactly. Je bent nog niet uitgegroeid, je hersenen groeien nog en paar jaar door, maar ondertussen ondervoedt je jezelf...

Comment

Ik zou zwz geen p90x doen man, t is wel zwaar maar je zal er niet veel gespierder van worden aangezien je bijna alleen maar cardio oefeningen doet met een beetje kracht oefeningen, daarnaast komt je lichaam zo niet aan genoeg rust. DOE gewoon 3 keer fullbody schema met veel compounds.

Comment

Ik heb momenteel een jaartje free roam van school en werk momenteel maar 1x per week dus ik vond juist dat ik heel veel rust had. De trainingsschema die ik gaf, op dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag zijn eigenlijk rustdagen, op het boxen na maar dat is alleen 1 uurtje cardio eigenlijk.

Ik ben +- 3-4 kilo aangekomen sinds ik ben gestopt met joggen, en denk dat er toch wel 0.5-1 kilo per maand bij komt alleen het gaat zo traag, ik val heel snel af.

Ben wel eens naar de dokter geweest, en die zei dat ik een snelle stofwisseling had. Weet niet of dit veel uitmaakt maar denk dat als ik een voedingsschema maak en dit keer er daadwerkelijk ook aan hou ik sneller zal moeten aankomen?

Is er trouwens iets dat ik kan vervangen met tonijn/kipfilet? Ik zie het namelijk bij elk voedingsschema maar ik denk niet dat ik dit 7x per week kan krijgen

Comment

Ik heb hier even een voedingsschema opgesteld waar ik mezelf wel aan kan houden, dus zonder kip e.d. maar zit ver onder de targets denk ik. Iemand nog ideeen voor aanvullingen e.d.? 18;30 Is wat de pot schaft, meestal wel eiwitrijk voedsel

Het is geen geweldige voedingsschema, had er eentje maar daar kon ik me echt niet aan houden, dit kan ik zelf kopen en bereiden, dus zou geen probleem moeten zijn.

Alleen targets zijn niet zo geweldig, iemand nog aanvullingen?

Test is een schepje whey proteine in het voedingsschema
                            Attached Files

Comment

Ik snap het even niet hoor, wat bedoel je nou? De reactie van '' even @ hooligan waarom ben ik een troll'' bevestigd temeer dat ik een troll ben of begrijp ik het nu even niet?

Heb hier een account gemaakt voor advies van anderen/gevorderden aangezien ik helemaal nieuw op het gebied van liften e.d. ben, en heb zeker veel info op deze website gevonden zeer tevreden dus.

Maar begrijp echt werkelijk niet dat je me een troll vind, dit is de definitie van een troll op wikipedia ;

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1]

Ik zie echt niet waarbij ik woede of scheldpartijen probeer uit te lokken.

Wel bedankt dat je me nog tips en advies geeft. Ik heb whey protein neutral en als ik deze met water drink moet ik echt mijn neus dicht houden anders ga ik kotsen vind het zo smerig, zelfde met melk. Met chocomelk merk ik het bijna niet vandaar.

is t punt nu nog niet duidelijk of blijf je gewoon doorzeiken?

heb het nu 2 x uitgelegd en ga ik zeker geen 3 x doen!

Comment

Eteneteneten!!!!
                                Geen woorden, maar daden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X