epic bumps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• epic bumps

Ja dat deed ik bewust, mensen jank niet zo, ik wordt helemaal strontziek van al die kneusjes/trolls of hoe ze mogen heten die continu het forum om zeep helpen, epic bumps kansloze opmerkingen etc.

Dus ik dacht ik ga er 3 topics vet bumpen en meteen voelt iedereen zich zwaar genoodzaakt om zwaar geiriteerd te raken.
    MOOI dat was exact de bedoeling, toen ik net lid was hier gebeurde dat niet, trolls bestonden niet en er viel wat te leren.

Ik heb al jaren me steentje bijgedragen om vele leden te helpen, maar het wordt al gekker, vele leden van vroeger zijn weg en komen nooit meer terug helaas.
    Nu hopen mensen dat een kontridder weer een accountje aanmaakt want dat is zo leuk?????????

Vandaar effe wat epic bumps, dan ben ik iig niet de enige die gefrustreerd is.

En het belangrijkste ineens komt kees weer even opdagen en dat zijn nou net de leden die ik mis.

Verder aan alle wel relaxte gasten , excuses dat ik gebumpt heb, ik zal mezellf aangeven bij generalix voor een ban.

/wheyrage mode off

Hahaha, begrijp hem pik. En ga jouw niet bannen, maar als je nog iemand weet die er een verdient mag je wel nomineren.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik was niet geiriteerd hoor en van mij hoef je zeker geen ban te hebben
      keep the focus going!

Comment

Hahahah goed topic dit!!!
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Ik ben een stille volger, maar met of zonder die trollers, epic bumpers etc leer ik hier super veel bij! Zolang ik dit kan blijven doen maakt het mij allemaal niet uit.

Comment

Mja is wel waar als je kijkt naar topics van bv 2003 zie je altijd keurig een antwoord niet teveel zever daar rond met het nodig respect etc..
            Tegenwoordig ontbreekt dat wel bij sommige

Comment

Je hebt wel een punt. Van al die nutteloze bumps wordt je ook ram gek.
              eerder kon men hier gewoon vragen stellen zonder al dat geneuzel van figuren die pas sinds 2 weken lid zijn van een health center en menen dat ze wijsheid in pacht hebben. Daarnaast namen de meeste vragenstellers ook enige moeite zich te verdiepen in de materie voordat een vraag werd gesteld.
              Ook verzanden veel topics in oeverloos gezever en gezeik op elkaar. Best jammer.

Comment

Rustig maar hoor quibus, veel mensen delen je pijn. Ik zelf ook, ondanks dat ik gister toch wel lol had. Moet zeggen dat er de laatste tijd echt bijna niks interessants meer is.

Goed voornemen: ga er proberen zelf wat aan te doen ondanks dat ik geen kennisgod ben.

Comment

Weet je wat het is dexie het gaat niet om of je de kennis bezit het gaat om goede leuke respectvolle discussies, er loopt er nu eentje, tussen robbie en inferno, ze brengen beide punten aan en hun visie af ebn toe onderbouwd met onderzoeken, daar kan ik van genieten en ondanks dat ze niet helemaal op 1 lijn zitten gaat het er respectvol aan toe, dat vind ik mooi.

Als er een nieuw jochie van 16 komt en die zegt ik eet 40 bananen op een dag maar groei nog niet, dan kan je hem meteen belachelijk maken maar hij weet waarschijnlijk niet beter, zijn zoektocht naar kennis strand dan al in zijn welkomstopic, dat vind ik jammer.

En dan inderdaag de mensen die denken dat ze alles weten maar totaal niet open staan voor enig commentaar of weerwoord das gewoon zonde.

tot slot, af en toe lekker geinen moet kunnen natuurlijk, beetje humor kan nooit kwaad he.

Comment

It takes two to tango....

Niets mis met een beetje gein... maar je kan je wel afvragen wat je aantrekt/behoudt met al die onzinnige reacties. Toch vind ik maar 1 ding vervelender: die mensen die rustig 10 topics gaan opzoeken om ze vol te spammen met dat ze de stickies moeten lezen, of andere meuk. Af en toe staat de hele actieve lijst daarmee vol. En dan zelf commentaar hebben op serieuze reacties én op gein, maar ondertussen zelf niet meer doen dan het basic geblaat.... Is jammer vind ik.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja ik moet zeggen ik maak niemand belachelijk tenzij: ze niks aanemen, eigenwijs doen, 0,0 eigen werk doen. Enfin bij dat soort lui begrijp ik het dan ook als die belachelijk gemaakt worden. Zoals laatst die gast deamien ofzo met ze vechtsport en grote smoel xd

En idd die mensen die denken dat ze god zijn (ok rob jij bent het dus okok) maar vervolgens allerlei prut verkondigen, die maken het ook shit.

Anyway een betere wereld begint bij jezelf.

Comment

Goed topic!
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb een 'oplossing' voor die trolls:

1. laat ze vóór hun registratie verplicht alle stickies lezen; tot die tijd geen toegang tot het forum
                          2. laat ze daar 20 willekeurige vragen over beantwoorden, waarvan 15 goed moeten zijn
                          3. positief resultaat: welkom op het forum, negatief: ga lekker buiten spelen

Daarna krijgen ze bij iedere zinloze/kansloze reactie een waarschuwing van een mod; 3 waarschuwingen is ban op ip-adres.

Comment

Quibus is lief
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                              Ik heb een 'oplossing' voor die trolls:

1. laat ze vóór hun registratie verplicht alle stickies lezen; tot die tijd geen toegang tot het forum
                              2. laat ze daar 20 willekeurige vragen over beantwoorden, waarvan 15 goed moeten zijn
                              3. positief resultaat: welkom op het forum, negatief: ga lekker buiten spelen

Daarna krijgen ze bij iedere zinloze/kansloze reactie een waarschuwing van een mod; 3 waarschuwingen is ban op ip-adres.
                              Hahahaha, denk dat we dan maar 10 leden overhouden joh.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X