Borst oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst oefeningen

Beste Leden,

Ik train nu al een tijdje op de zelfde apparaten en zou graag meer borst oefeningen willen zien en graag willen weten welk deel van je borst je ermee traint, het zelfde geldt voor de de biceps.

Heeft er iemand een paar filmpjes met mooie oefeningen?

Chest Exercises: 200+ Free Video Exercise Guides | Muscle & Strength
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Welke doe je nu? De belangrijkste vind ik toch wel de benchpress, dumbell press (incline of decline om iets meer nadruk te geven op de boven of onderkant borst) en weighted dips. Daarnaast zou je nog een fly beweging kunnen maken.

Voor de biceps vind ik persoonlijk barbell curls fijn om te doen. Niet te zwaar en er goed opletten dat je je schouders laag en naar achteren houd zodat deze niet mee gaan helpen.
      Ernstig noh!

Comment

Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community! check daar ff staan superveel oefn

mijn fav's

Decline BP
        incline flies
        flat dumbell BP
        cable crossovers
        cable flies
        Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Originally posted by Levi View Post
          Beste Leden,

Ik train nu al een tijdje op de zelfde apparaten en zou graag meer borst oefeningen willen zien en graag willen weten welk deel van je borst je ermee traint, het zelfde geldt voor de de biceps.

Heeft er iemand een paar filmpjes met mooie oefeningen?
          1. Stop met de apparaten
          2. Ga niet voor kwantiteit maar kwaliteit.

Kies een paar borstoefeningen en ga daarmee aan de slag.

Twee a drie oefeningen is meer dan voldoende per sessie.

Voorbeeld van goede oefeningen:
          (incline) Benchpress/dumbbellpress
          (incline) Dumbbellflyes/ cablecross
          Floorpress
          Push-up

Comment

Blijf je van die onzin topics starten?
            Dacht dat meerdere leden al genoeg gezegd hebben maar daar reageer je helemaal niet op.

Weet je waarom......?
            OMDAT JE LUI BENT!

Je bent al anderhalf jaar lid op het forum en je hebt nog niet de benodigde informatie gelezen die in de sticky's staat, je hebt het alleen maar over je borst en je armen je hebt nog heel wat meer spieren.
            Misschien is er dit keer iemand die naar wens een antwoord pos, maar grote kans van niet
            Calisthenics / Street workout

Comment

Uhhhhh....youtube
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik heb al heel wat Youtube vids bekeken inderdaad, alleen ga ik ervan uit dat er ook 'foute' filmpjes bij zitten. Vandaag weer hard trainen en ik zocht oefeningen om uit te proberen, en om te checken of ik wel de goede oefeningen doe.

Ik begin altijd met de benschpress hierna de dumbell press, alleen zag ik vandaag een video waarin ze hem draaien, dus boven aan staan ze in de lengte, deze ga ik vandaag proberen. Hierna pak ik meestal nog 2 apparaten mee. - Die je van je afstoot en deze:

@Ijsblokje, dit is geen luiheid maar ontwetendheid, maar dat terzijde.

Comment

@optimuspersonaltraining bedankt voor de oefeningen, heb ze gegoogeld en word aan het lijstje toegevoegd. Wat is het verschil tussen de apparaten en met de dumbbels oefeningen uitvoeren ( dit vind ik zelf uitdagender, om je lichaam goed in balans te houden)

Comment

Originally posted by Levi View Post
                    ( dit vind ik zelf uitdagender, om je lichaam goed in balans te houden)

dat dus omdat secondaire spieren moeten ondersteunen ipv geisoleerde spieren

en je bewegingen zijn veel natuurlijker

Comment

Bedankt voor je antwoord Marclux.

Gisteren 2 nieuwe oefeningen gedaan voor de borst en dat ging echt super lekker!

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        Blijf je van die onzin topics starten?
                        Dacht dat meerdere leden al genoeg gezegd hebben maar daar reageer je helemaal niet op.

Weet je waarom......?
                        OMDAT JE LUI BENT!

Je bent al anderhalf jaar lid op het forum en je hebt nog niet de benodigde informatie gelezen die in de sticky's staat, je hebt het alleen maar over je borst en je armen je hebt nog heel wat meer spieren.
                        Misschien is er dit keer iemand die naar wens een antwoord pos, maar grote kans van niet
                        dacht dat jij een pt was??? en dan zulke antwoorden geven
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                          dacht dat jij een pt was??? en dan zulke antwoorden geven
                          Daar zal hij wel een reden voor hebben, denk je niet?
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Ik vind dat IJsBlok nog netjes reageerd.
                            Want ja, als je na zo lang lid te zijn nog niet weet hoe je de oefeningen moet noemen en hoe je moet trainen, ben je idd n luie zakkewasser met stomme vragen.
                            Het is niet de eerste keer dat hij verwezen word om ns n sticky of wat te gaan lezen.
                            Dan mag je eigenlijk al geen normaal antwoord meer verwachten.

Als je dan ook nog zegt, het is geen luiheid maar onwetendheid?
                            Dan zakt bij mij de pantalon toch wel op de enkels.

Comment

Om een lang verhaal kort te maken, IJsBlok heeft inderdaad gelijk.

Ik startte een topic vroeg wat en deed daarna niks/nihil met het topic of het beantwoorden hiervan. Dit geef ik natuurlijk niet graag toe, maar het is zo. Vandaar mijn nieuwe start en hoop dat de leden op dit fora mij nog willen helpen.

Het is zo makkelijk om even een topic aan te maken, en te wachten tot iemand je een antwoord geeft waar je, jezelf in kan vinden.

Ik train nu 5 maanden en ben goed op weg. Het lijkt alsof ik nu tegen de volgende stap aanloop. In het begin was het het ontdekken van hoe werkt het en wat komt er bij kijken en nu kan ik er echt van genieten en vind ik het leuk om dit fora door te spitten en filmpjes/foto's bekijken.

Bedankt voor de reactie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X