Zie je wel, je bent nog wel te redden...
Borst oefeningen
Collapse
X
-
Originally posted by brillant View Postdacht dat jij een pt was??? en dan zulke antwoorden geven
Het kan niet zo zijn dat als jij opeens 3x per week gaat sporten en je staat na 1 maand op de weegschaal dat er niks is gebeurd.
Ja dan ga ik een preek houden waaraan het kan liggen.
Zelfde geld voor de TS, hij is anderhalf jaar lid en heeft meerdere topics geopend waar hij niks mee gedaan heeft, tja dan druk ik je neus op de feiten en later zie je dat hij hieraan toegeeft ook al valt het zwaar om het toe te geven.
Originally posted by inferno_0666 View PostDaar zal hij wel een reden voor hebben, denk je niet?
Originally posted by Knulletje View PostIk vind dat IJsBlok nog netjes reageerd.
Want ja, als je na zo lang lid te zijn nog niet weet hoe je de oefeningen moet noemen en hoe je moet trainen, ben je idd n luie zakkewasser met stomme vragen.
Het is niet de eerste keer dat hij verwezen word om ns n sticky of wat te gaan lezen.
Dan mag je eigenlijk al geen normaal antwoord meer verwachten.
Als je dan ook nog zegt, het is geen luiheid maar onwetendheid?
Dan zakt bij mij de pantalon toch wel op de enkels.
Originally posted by Levi View PostOm een lang verhaal kort te maken, IJsBlok heeft inderdaad gelijk.
Ik startte een topic vroeg wat en deed daarna niks/nihil met het topic of het beantwoorden hiervan. Dit geef ik natuurlijk niet graag toe, maar het is zo. Vandaar mijn nieuwe start en hoop dat de leden op dit fora mij nog willen helpen.
Het is zo makkelijk om even een topic aan te maken, en te wachten tot iemand je een antwoord geeft waar je, jezelf in kan vinden.
Ik train nu 5 maanden en ben goed op weg. Het lijkt alsof ik nu tegen de volgende stap aanloop. In het begin was het het ontdekken van hoe werkt het en wat komt er bij kijken en nu kan ik er echt van genieten en vind ik het leuk om dit fora door te spitten en filmpjes/foto's bekijken.
Bedankt voor de reactie.
Als je voordat je een topic opent je inleest op de materie die je neer gaat zetten en ik zie je topic voorbij komen zal ik hem beantwoorden.
Dit doe ik bij iedereen en zal ik blijven doen mits je het niet nog eens verpest want dan zal je mij niet meer horen na 1 berichtje.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment