conditie/anabolen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• conditie/anabolen

Hoi allemaal ik heb 6 weken door een gebroken kaak niet kunnen trainen en alleen maar vloeibaar kunnen eten.
    Daardoor ben ik 7 kilo afgevallen.
    Nu wil ik die kilos natuurlijk zo snel mogelijk terug,maar doe naast krachtsport ook kettlebell en insanity training.
    Mijn vraag is dan ook is het gevaarlijk om dan een licht kuurtje van testo en deca te nemen,in verband met hoge intensiteit conditie training?

Zou er meteen tren - bold en mast bij in doen

en de rest van het jaar HGH

Je vraagstelling + logica erachter bevallen me niet echt

Ga je eerst maar eens verdiepen in de materialen

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
      Zou er meteen tren - bold en mast bij in doen

en de rest van het jaar HGH

Je vraagstelling + logica erachter bevallen me niet echt

Ga je eerst maar eens verdiepen in de materialen
      Jezus man geef toch normaal antwoord, beetje clen en T3 hoort er ook nog bij, nakuur hoeft overigens niet, gewoon vriendin eruit trappen is de goedkoopste nakuur.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Jezus man geef toch normaal antwoord, beetje clen en T3 hoort er ook nog bij, nakuur hoeft overigens niet, gewoon vriendin eruit trappen is de goedkoopste nakuur.
        normaal iemand beantwoorden is een groot probleem hier
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Normale vragen ook
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by vincent27 View Post
            Hoi allemaal ik heb 6 weken door een gebroken kaak niet kunnen trainen en alleen maar vloeibaar kunnen eten.
            Daardoor ben ik 7 kilo afgevallen.
            Nu wil ik die kilos natuurlijk zo snel mogelijk terug,maar doe naast krachtsport ook kettlebell en insanity training.
            Mijn vraag is dan ook is het gevaarlijk om dan een licht kuurtje van testo en deca te nemen,in verband met hoge intensiteit conditie training?
            steroide in revalidatie, niet slim.
            steroide gebruiken voor verloren kilo's , zonde
            Het oude gewicht kan je ook weer met voeding bereiken.
            Chaka Chaka Boy

Comment

* 2
              Vragen over anabolen behoren in de daarvoor toegewezen sectie
              Het is in de sectie 'Doping' niet toegestaan algemene vragen te stellen.
              In het onderdeel 'Anabolen' is het toegestaan advies te vragen over een kuur, mits je zélf met een voorstel komt. Ook is het toegestaan gerichte vragen te stellen over anabolen. Echter vereisd dit wel een minimaal aantal posts van 10
              In het onderdeel 'Kuren & Resultaten' horen alleen volledig uitgewerkte kuren met eventueel de behaalde resultaten. Veel topics hier zijn dan ook kuurlogs, waarin een member vertelt over zijn ervaringen met een bepaalde kuur.
              Ieder topic in deze sectie dat níet aan de bovenstaande voorwaarden voldoet zal worden gesloten met eventueel een verwijzing naar dit topic. Bij herhaaldelijk wangedrag in deze sectie volgt onherroepelijk een ban.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X