Kort en goed leven of lang en "slecht" leven.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kort en goed leven of lang en "slecht" leven.

Vroeg me af wat de meningen van mensen hierover zijn.

Hebben jullie liever een kort en interessant leven of een lang en saai/slecht leven en waarom en tot welke leeftijd zou je willen leven.

Met een saai/slecht leven bedoel ik dus, dat je op een bepaalde leeftijd bepaalde dingen gewoon niet meer kan doen.

Ik doe regelmatig vrijwilligerswerk en dan help ik oudere mensen. Zij zijn rond de 65-70 jaar of ouder en ze kunnen echt niet zoveel meer, behalve dan heel de dag zitten en kruiswoordraadsels maken of boekje lezen/tv kijken.

Ik stel deze vraag omdat mijn vader onlangs zei als ze hem ooit in een tehuis moeten steken voor oudere mensen dat hij zich nog liever van kant maakt.

Mijn mening: Ik wil kort en goed leven, dingen doen die ik graag doe en ik hoef niet echt een super lang leven te hebben. Rond de 60 of zelfs minder is goed voor mij.
    Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Originally posted by blue_eye View Post
    Mijn mening: Ik wil kort en goed leven, dingen doen die ik graag doe en ik hoef niet echt een super lang leven te hebben. Rond de 60 of zelfs minder is goed voor mij.
    Wanneer je kinderen hebt dan piep je wel anders.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Wanneer je kinderen hebt dan piep je wel anders.
      Daar heb je gelijk in, maar heb me dan ook voorgenomen om geen kinderen te hebben. Als ik een kind wil dan is het een adoptie kind.

Maar wat is je mening op het topic? Ik veronderstel uit je post dat je graag zo lang mogelijk wil leven?
      Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Een adoptie kind is ook een kind, dat is het zelfde als je eigen kind

Comment

Ik wil een lang en interessant leven en dat kan prima. Tot nu toe zit ik op schema.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ik wil leven zolang ik gezond ben, en inderdaad ook interessant, en dat lukt meer dan goed atm.

Comment

Domme vraag. Niemand wil ik lang slecht leven.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik teken voor een leven als zyzz.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Gewoon zo lang mogelijk leven en zo interessant mogelijk.

als ik echt moest kiezen dan kort en interessant
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik leef en ik zie wel, te vroeg doodgaan bestaat niet imo dus als ik ga dan ga ik, shit happens.
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                      Ik teken voor een leven als zyzz.
                      Hahahaha toen ik deze titel las wist ik al dit dit antwoord zou komen!
                      Heerlijk!

Verder tjah nu zeg je dat tv kijken etc saai is.
                      Maar straks als je zel 65 bent ga je ook echt niet meer party hard ofzo hoor .

En je leven interessant maken dat doe je toch echt zelf!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                        Ik leef en ik zie wel, te vroeg doodgaan bestaat niet imo dus als ik ga dan ga ik, shit happens.
                        Wat Rob zegt, poep gebeurd.

Ot: Als het de tijd is. Ik ben er niet mee bezig, leef met de dag . Ben al redelijk wat vrienden verloren (ben pas 21), dus ik heb wel echt geleerd om me niet teveel zorgen te maken om morgen.
                        Last edited by IvySection; 15-02-2013, 22:11.
                        Geen woorden, maar daden.

Comment

Idd, je kan je druk maken wat er over een jaar gebeurd maar schiet je geen reet mee op, bij mij in de familie word niemand oud dus ik ook niet, al maak ik soms gein dat ik 116 word, de kans dat ik de 60 haal in me familie is erg klein
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Op dit moment denk ik kort en een goed leven.
                            Op het moment dat ik die leeftijd passeer. En mijn goede leven is geweest
                            Komt de overlevings drang wel.
                            Dus wil ik langer leven.
                            Maar denk wel dat veel hier mee eens zijn
                            Chaka Chaka Boy

Comment

Trouwens een aanvulling, ik wil als ik morgen doodga gewoon terug kunnen kijken op een epische tijd en een awesome leven zeg maar, of dat nu is of over 60 jaar dan idc. Ik kan iig zeggen dat ik geleefd heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X