Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (STUK @ Mrt. 06 2005,23:06)]Hallo!!!!
Wij zijn 6 studentes uit Utrecht en we roeien bij de Utrechtse Studenten Roeivereniging Triton.
Onze ploegnaam is STUK. Nu moeten wij binnen kort onze ploeg presenteren op een leuke manier. Aangezien wij STUK heten leek het ons een ontzettend leuk idee om de hulp van echte stukken in te roepen en toen dachten we automatisch aan gespierde mannen en kwamen we op deze site.
Onze vraag is nu wie ons wil helpen op onze ploegpresentatie?? Het duurt ongeveer 10 minuten en het enige wat we jullie vragen is vertoon van jullie spieren!
We zijn heeeeeeeeeeeeel dankbaar als er iemand wil helpen (we hebben 6 gespierde mooie mannen nodig!!!.
Groetjes STUK
maar als jullie op zoek zijn naar beachboys met sixpacks dan wil ik ook nog wel komen :P maar die zullen jullie bij de roeivereniging zelf ook nog wel hebben
Hahahaha nou ik kom als geroepen waar kan ik me aanmelden? (6 vrouwelijke roeiers)!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 08 2005,00:23)]You'll never know,Beentje.
Jij kan toch gewoon met hem mee?
Ja goed ID, gaat been poseren enzo, hou ik ze wel bezig, in de pauzes enzo!
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment