eiwitshake vervanger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ghames View Post
    heb zelf een melkeiwit allergie ( niet lactose maar enkel het eiwit van melk) nam 2jaar whey zonder problemen en toen kwam het op neem nu al een jaar Egg pro van maximize ( op basis van ei eiwit dus geen melkeiwit e lactose )

heb zelf sinds ik deze shake neem ng nooit geen last meer van uitslag of opgezette maag en darme enzz gehad dus ik denk dat dit voor jou ook wel zal werken let op ik ken er maar 2 op basis van ei eiwit die lekker zijn van smaak en dat is de egg pro van maximize de chocolade smaak en van best body nutrition 100 procent egg protein deze 2 zijn best lekker van smaak losse perfect op enz moet je maar is google he
    ty ik ga tijdelijk zonder proberen want ik heb al een goeie fysiek ff kijken als ik zonder shakes verder kan komen zo nie zal ik die shake bestellen die je mij aanraadt

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Misschien eens lactose vrije whey ofzo halen? Weet niet of het zo heet, maar je hebt wel whey voor mensen die allergisch zijn hoor.
      Dat is whey eiwit van geitenmelk.
      is lactose vrij.
      wel vrij prijzig.

zoekterm: goat whey
      Chaka Chaka Boy

Comment

je moet wel genoeg eiwitten binnen krijgen

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
          is lactose vrij.
          wel vrij prijzig.

weetje toevallig een goeie site waar ik dit kan bestellen?

Comment

Deze gebruik ik:
            Eiwitpoeders (Soja) - Sportvoeding | De Tuinen

Comment

Soja kreeg je toch tetten van bij overmatig gebruik. Random question i know. En dan doel ik niet op shakie p/d maar van die gasten die echt soja dieet volgen.

Comment

Soja kreeg je toch tetten van bij overmatig gebruik. Random question i know. En dan doel ik niet op shakie p/d maar van die gasten die echt soja dieet volgen.
                soja zit tog ook in elke eiwitshake of nie???? en zit soja ook niet in koemelk????

Comment

Ja maar dan moet je echt al fucked up veel soja gaan eten, van die paar shakes ga je echt geen tetten krijgen, in kip zitten naar het schijnt ook vrouwelijke hormonen (oestrogeen)

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                    soja zit tog ook in elke eiwitshake of nie???? en zit soja ook niet in koemelk????
                    Nee soja zit in soja :P er bestaan shakes die gecombineerd zijn met soja en melk eiwit, maar dat staat normaal gezien op de verpakking

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                      Ja maar dan moet je echt al fucked up veel soja gaan eten, van die paar shakes ga je echt geen tetten krijgen, in kip zitten naar het schijnt ook vrouwelijke hormonen (oestrogeen)
                      Ja dat bedoelde ik ook bro haha. Maar tnx ok, dacht dat ik wat erover had gelezen maar wist niet meer zeker.

Comment

Misschien eens lactose vrije whey ofzo halen? Weet niet of het zo heet, maar je hebt wel whey voor mensen die allergisch zijn hoor.
                        Originally posted by tommyzz View Post
                        is lactose vrij.
                        wel vrij prijzig.

Tegenwoordig is zowat elk merk whey isolaat is al lactose vrij.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wakke View Post
                          Nee soja zit in soja :P er bestaan shakes die gecombineerd zijn met soja en melk eiwit, maar dat staat normaal gezien op de verpakking
                          bij mijne zit wel soja:P

Comment

Body en fitshop - ISOLAAT nemen! Iets duurder maar je zal geen problemen meer hebben met deze.
                            Ikzelf had zelf ook last van gewone whey.
                            Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X