Weightgainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mijn weight gainer na het trainen gaat ook de blender in neem mijn eiwitshake met havermout en glutamine en beetje vitargo ( voor de rest drink ik ng shakes in de dag met haverlmout in is tg helemaal niet slecht word ook niet zo papperig tegenover brinta dat gaat niet voor mij als ik 100gram brinta in een shakebeker moet doen schud die niet meer ( word veel te papperig naar mijn zin ) soit ik denk dat je tg meer hebt aan je gainer zelf samenstellen dan 1 te kopen die meer suikers bevatten dan enige goeie voedingstoffen ...havermout is dan ng is extra goed voor je darmen wat je best kunt gebruiken in je bulk :-D

Comment

Originally posted by Ghames View Post
      mijn weight gainer na het trainen gaat ook de blender in neem mijn eiwitshake met havermout en glutamine en beetje vitargo ( voor de rest drink ik ng shakes in de dag met haverlmout in is tg helemaal niet slecht word ook niet zo papperig tegenover brinta dat gaat niet voor mij als ik 100gram brinta in een shakebeker moet doen schud die niet meer ( word veel te papperig naar mijn zin ) soit ik denk dat je tg meer hebt aan je gainer zelf samenstellen dan 1 te kopen die meer suikers bevatten dan enige goeie voedingstoffen ...havermout is dan ng is extra goed voor je darmen wat je best kunt gebruiken in je bulk :-D
      Inderdaad, heb even rond gekeken, weightgainer zakje van 5 kg gaat amper 15 dagen mee (als je volgens het pakje consumeert (dus 350g)), als ik havermout en whey zou nemen, kan ik veel langer mee en ben ik minder geld kwijt, en heb ik ook geen last meer van die vieze klonten (heb ik nooit last mee bij me whey eigenlijk, alleen bij weightgainer) oftewel, wat ga ik nu doen...
      weightgainer zo snel mogelijk op maken, en dan havermout kopen (:
      http://fotoninja.nl
      - beginnend -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X