Meer resultaat te bereiken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meer resultaat te bereiken?

Hallo,

Ik train nu ongeveer 4 jaar maar denk dat er veel meer uit mijn trainingen te halen is dan wat ik op dit moment heb bereikt. Ik train met een ub/lb schema die heb ik uit het boek 'de krachttraining methode' van delavier.

Ik denk dat mijn voeding of mijn training anders moet maar zou het zelf niet weten wat ik aan moet passen.

Wie kan mij helpen ik heb mijn trainingschema en voedingsschema bijgevoegd
    Attached Files

Niemand die hier tips over kan geven?

Comment

ik zal eens even kijken!

waar bestaat je voeding uit, ik zie nu alleen maar macro's.. geen producten?
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Moet je even omhoog scrollen in de excel lijst

Comment

je eet vrij weinig, neemt geen voeding meer na het avondeten (dus geen eiwitten 's nachts) om je spieren aan te vullen.. dit is belangrijk.. omdat je spieren 's nachts het beste kunnen herstellen/groeien, je lichaam verkeerd dan in een rust-stand.

Comment

persoonlijk zou ik de kwark van 7.30, 's avonds nemen voor het slapen gaan. En in de ochtend of meer brood eten of brinta/havermout.

En de avond uren zou ik nog een handje vol pinda's of dergelijke nemen.
            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
              persoonlijk zou ik de kwark van 7.30, 's avonds nemen voor het slapen gaan. En in de ochtend of meer brood eten of brinta/havermout.

En de avond uren zou ik nog een handje vol pinda's of dergelijke nemen.
              Gewoon nog wat extra kwark nemen voor het slapen gaan!

Comment

zou ook kunnen maar 's ochtends wil je toch kh rijke producten innemen? dan zou ik niet voor kwark gaan?

Edit: Je bent weer lekker actief Job!
                Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                  zou ook kunnen maar 's ochtends wil je toch kh rijke producten innemen? dan zou ik niet voor kwark gaan?

Edit: Je bent weer lekker actief Job!
                  is ook de bedoeling, je kan nog steeds de kwark combineren met kh rijke producten

zo nam ik persoonlijk 's ochtends altijd een combinatie van kwark/casein/havermout/melk hier stond ik elke ochtend mee op

dat doet hij nu ook, op dit moment: brood/kwark/melk

Comment

Originally posted by jobr View Post
                    is ook de bedoeling, je kan nog steeds de kwark combineren met kh rijke producten

zo nam ik persoonlijk 's ochtends altijd een combinatie van kwark/casein/havermout/melk hier stond ik elke ochtend mee op

dat doet hij nu ook, op dit moment: brood/kwark/melk
                    Jep ik zie het!

Offtopic: zou jij mij nog je voedingsschema kunnen sturen??

Comment

Dus als ik bijvoorbeeld voor het slapen gaan nog een half bakje kwark zou nemen zou dit beter zijn voor in de slaap? Of zou dit ook met yoghurt kunnen?

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                        Dus als ik bijvoorbeeld voor het slapen gaan nog een half bakje kwark zou nemen zou dit beter zijn voor in de slaap? Of zou dit ook met yoghurt kunnen?
                        Ja want dan heb je eiwit afgifte tijdens je slaap.

Kan met yoghurt alleen dan moet je een behoorlijke hoeveelheid nemen.
                        Je zou voor het slapen gaan kunnen kiezen voor een caseïne eiwitshake of een (half) bakje kwark.

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                          Ik zal gewoon lekker kiezen voor de kwark, zitten meer eiwitten in.. als je, je kwark dan ook nog is combineert met bijvoorbeeld een handje cashewnoten (ongezouten) +/- 30gr dan zorgen de vetten ervoor dat de opname tijd van de caseïne ("slome" eiwitten, komen vooral voor in zuivel) word verlengd en word je lichaam 's nachts langer gevoed

mocht je de smaak van kwark nou niet te pruimen vinden, kun je het altijd combineren met een beetje whey/casein

je kan er tevens ook een "shake" van maken, door de kwark te verdunnen met water en/of melk en dan iets van whey/casein toe te voegen voor de smaak, goed te doen!
                          Last edited by jobr; 18-03-2013, 13:34.

Comment

Okee mooi om te weten. Is mijn trainingsschema verder wel oke?

Comment

Je kunt ook 2 blikken makreel op water eten voordat je gaat slapen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X