Tonijn uit blik lijkt me ook goed toch?
Meer resultaat te bereiken?
Collapse
X
-
Waarom makreel op water inferno? Juist voor het slapen zou ik op zonnebloem of olijfokie niet erg vinden. Jummie healthy fats!
Jammer dat 2 blikken makreel ongeveer 4 keer zo duur zijn als een bak kwark met een beetje lijnzaadolie.."The only thing worse than failing is not trying."
Comment
-
Originally posted by Cidious View PostWaarom makreel op water inferno? Juist voor het slapen zou ik op zonnebloem of olijfokie niet erg vinden. Jummie healthy fats!
Jammer dat 2 blikken makreel ongeveer 4 keer zo duur zijn als een bak kwark met een beetje lijnzaadolie..
Comment
-
Hoi ik heb je trainingsschema even bekeken. Ik ben absoluut geen expert, maar ik geef graag mijn mening.
Wat mij opvalt in jouw schema is dat je een vier dagen split hebt met ontzettend veel assistance work. Daarnaast doe je ook tamelijk wat herhalingen. Ik zou als ik jouw was focussen op de grote lifts (squat, deadlift, overhead press en bench press) met minder herhalingen en daar met lineaire progressie meer gewicht bij doen.
De andere oefeningen kan je dan drie keer tien blijven doen, als je maar hard knalt op die grote oefeningen. Ik ben zelf erg te spreken over 5/3/1 (zie Strength Standards en A Hardcore Look At Wendler's 5/3/1 Powerlifting Routine | Muscle & Strength). Ook met bijv. Stronglifts 5x5 boeken veel mensen resultaat in kracht- en spiertoename. Die is hier te vinden: StrongLifts 5x5: Ultimate Strength & Muscle Building Program StrongLifts. Dit alles om je wat ideeën te geven over wat mij aanspreekt. Samengevat: ik denk dat je teveel oefeningen doet en beter kan focussen op de grote vier.
Als je daarbij meer gaat eten zul je in afzienbare tijd een stuk sterker worden.
Let wel, als jouw oude schema voor je werkt (je wordt sterker en het bevalt je) dan is dat blijkbaar goed voor je en moet je het lekker blijven doen. Als je niet tevreden bent (wat volgens mij zo is als ik je post lees), kan je misschien iets met totaal andere schema's!
Let wel 2, ik ben maar een rookie en misschien moet je niet luisteren naar rookies op het internet.
Succes!Last edited by DO_YOU_EVEN_LIFT; 24-03-2013, 02:09.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-