Beste mensen,
Wayne uit Sittard tijd terug vaker op dit forum gezetten maar nu het helemaal vernieuwd is, is het ff wennen voor me.
Zoals de meesten hier ben ik in deze periode van het jaar zwaar in de cut periode om in de zomer lekker ripped te zijn.
Nu probeer ik ieder jaar al na die 6% te komen maar lukt het me steeds niet, en twijfelde ik om eens een goeie cut kuur te pakken. Hier gelukkig van afgezien want zoals we allemaal weten wordt je alleen droog door te dieëten.
Ik heb me dus een voeding/training schematje laten opstellen en zou graag jullie op mening hierover willen weten.
Aller eerst myn stats :
21 jaar
185cm
86,5kg
7,5% bodyfat(volgens meet tang begeleider maar vertrouw deze niet wordt maandag dus door dokter gemeten).
Borst 87cm en biceps 40cm omtrek
Aller eerst myn voedings schema:
Maaltijd 1: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water + groene appel
Maaltijd 2: Groene appel + 500ml Vifit (veel suiker maar omdat je bij een laag vet percentage een lage weerstand krijgt is dit een aanrader volgens myn begeleider) wat zeggen jullie hiervan?
Maaltijd 3: 6 Volkoren crackers + 150gr kipfilet
Maaltijd 4: 500gr magere kwark
Maaltijd 5: 200gr kip/beef/vis + 200/400 gr rijst/pasta/aardappelen + groenten onbeperkt
Maaltijd 6: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water
Maaltijd 7: 500gr magere kwark
Tussen iedere maaltijd zit 2 a 3 uur
Verder is mijn training schema
Dag 1: Borst 4 sets + 4 sets schouders + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 2: Rug 5 sets + 2 sets nek + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 3: Bicep 4 sets + triceps 3 sets + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 4: Rust
Dag 5: Bovenbenen 5 sets + 2 sets kuiten + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 6: Rust
Dag 7: Begin weer by dag 1
Zo train ik eigenlyk elke week op maandag een andere spiergroep en blijft het lekker gevarrieerd.
Volg het schema nu al 3 weken bodyfat pas 2% omlaag gegaan. Vandaar dat ik tips vraag?
Zou ik er nog een foto bij posten?
Nog een fyn weekend,
Groetjes Wayne
Wayne uit Sittard tijd terug vaker op dit forum gezetten maar nu het helemaal vernieuwd is, is het ff wennen voor me.
Zoals de meesten hier ben ik in deze periode van het jaar zwaar in de cut periode om in de zomer lekker ripped te zijn.
Nu probeer ik ieder jaar al na die 6% te komen maar lukt het me steeds niet, en twijfelde ik om eens een goeie cut kuur te pakken. Hier gelukkig van afgezien want zoals we allemaal weten wordt je alleen droog door te dieëten.
Ik heb me dus een voeding/training schematje laten opstellen en zou graag jullie op mening hierover willen weten.
Aller eerst myn stats :
21 jaar
185cm
86,5kg
7,5% bodyfat(volgens meet tang begeleider maar vertrouw deze niet wordt maandag dus door dokter gemeten).
Borst 87cm en biceps 40cm omtrek
Aller eerst myn voedings schema:
Maaltijd 1: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water + groene appel
Maaltijd 2: Groene appel + 500ml Vifit (veel suiker maar omdat je bij een laag vet percentage een lage weerstand krijgt is dit een aanrader volgens myn begeleider) wat zeggen jullie hiervan?
Maaltijd 3: 6 Volkoren crackers + 150gr kipfilet
Maaltijd 4: 500gr magere kwark
Maaltijd 5: 200gr kip/beef/vis + 200/400 gr rijst/pasta/aardappelen + groenten onbeperkt
Maaltijd 6: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water
Maaltijd 7: 500gr magere kwark
Tussen iedere maaltijd zit 2 a 3 uur
Verder is mijn training schema
Dag 1: Borst 4 sets + 4 sets schouders + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 2: Rug 5 sets + 2 sets nek + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 3: Bicep 4 sets + triceps 3 sets + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 4: Rust
Dag 5: Bovenbenen 5 sets + 2 sets kuiten + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
Dag 6: Rust
Dag 7: Begin weer by dag 1
Zo train ik eigenlyk elke week op maandag een andere spiergroep en blijft het lekker gevarrieerd.
Volg het schema nu al 3 weken bodyfat pas 2% omlaag gegaan. Vandaar dat ik tips vraag?
Zou ik er nog een foto bij posten?
Nog een fyn weekend,
Groetjes Wayne
Comment