Mijn cut schema, jouw mening gevraagd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cut schema, jouw mening gevraagd?

Beste mensen,

Wayne uit Sittard tijd terug vaker op dit forum gezetten maar nu het helemaal vernieuwd is, is het ff wennen voor me.

Zoals de meesten hier ben ik in deze periode van het jaar zwaar in de cut periode om in de zomer lekker ripped te zijn.

Nu probeer ik ieder jaar al na die 6% te komen maar lukt het me steeds niet, en twijfelde ik om eens een goeie cut kuur te pakken. Hier gelukkig van afgezien want zoals we allemaal weten wordt je alleen droog door te dieëten.

Ik heb me dus een voeding/training schematje laten opstellen en zou graag jullie op mening hierover willen weten.

Aller eerst myn stats :

21 jaar
    185cm
    86,5kg
    7,5% bodyfat(volgens meet tang begeleider maar vertrouw deze niet wordt maandag dus door dokter gemeten).
    Borst 87cm en biceps 40cm omtrek

Aller eerst myn voedings schema:

Maaltijd 1: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water + groene appel
    Maaltijd 2: Groene appel + 500ml Vifit (veel suiker maar omdat je bij een laag vet percentage een lage weerstand krijgt is dit een aanrader volgens myn begeleider) wat zeggen jullie hiervan?
    Maaltijd 3: 6 Volkoren crackers + 150gr kipfilet
    Maaltijd 4: 500gr magere kwark
    Maaltijd 5: 200gr kip/beef/vis + 200/400 gr rijst/pasta/aardappelen + groenten onbeperkt
    Maaltijd 6: 100gr brinta, 2 schepjes whey, 500ml water
    Maaltijd 7: 500gr magere kwark

Tussen iedere maaltijd zit 2 a 3 uur

Verder is mijn training schema

Dag 1: Borst 4 sets + 4 sets schouders + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
    Dag 2: Rug 5 sets + 2 sets nek + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
    Dag 3: Bicep 4 sets + triceps 3 sets + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
    Dag 4: Rust
    Dag 5: Bovenbenen 5 sets + 2 sets kuiten + 1 set buik + 45min cardio hartslag 130
    Dag 6: Rust
    Dag 7: Begin weer by dag 1

Zo train ik eigenlyk elke week op maandag een andere spiergroep en blijft het lekker gevarrieerd.
    Volg het schema nu al 3 weken bodyfat pas 2% omlaag gegaan. Vandaar dat ik tips vraag?
    Zou ik er nog een foto bij posten?

Nog een fyn weekend,

Groetjes Wayne

2% is toch niet zo gek op zon laag percentage.
    vifit zou kunnen, ik geloof niet zo in die drankjes beter goede vitaminepil.
    verder ziet het er allemaal, als je intake klopt, goed uit ghoor.

Comment

2% is erg veel zelfs op dat bf in 3 weken.

Verder zo op het oog lijkt het me dat je wel een shitload eiwit binnenkrijgt en bijna geen vetten. Productkeuze is op zich ok alleen snap ik die Vifit niet. Het is geen ramp maar de reden waarom gaat nergens over.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ja, gooi die vifit de prullenbak in en haal een goede multi, snij wat in die shitton carbs/eiwitten die je in je schema hebt staan en vervang deze door een gram of 50 aan fatsoenlijke vetten (walnoten e.d.)
        Ben wel benieuwd naar foto's trouwens, het liefst progress pics ofc maar weet niet of je nog wel oude foto's hebt.

Comment

body 2.jpgIMG_6871.jpgIMG_6888.PNG

Die eerste foto is 8-10-12 genomen, die andere 24-3-2013, vandaag dus genomen. Ben begin van het jaar met cardio (15 min high interval iedere training)
          En 3 weken terug dus met het bovenstaande trainingschema/voedingschema. Ow ps. let niet op de tattoo is nog niet af.

Ik wil zeker nog 2/4 % bf kwijt want dit is natuurlyk aangespannen en ook on aangespannen wil ik die pack hebben.

Vifit drink ik alleen omdat mijn begeleider het aanraad zit ook 40gr suiker in daarom stop ik er ook lekker mee. Wat zou een vervanger kunnen zijn voor maaltijd 2?????

Welke vitamine pillen raden jullie mij aan? Heb een tijd Bodybuild vitaminen van de body&fitshop.nl geslikt bij ieder avond maal.

Dat zijn deze:

Bodybuilding Vitamin Pack - Body & Fit | Body & Fitshop

Heeft iemand een betere aanrader? Heb altijd het gevoel dat ik die troep allemaal uitpis!!!

Voor de rest thanx 4 the tips people!!

Comment

gaat die tattoo tot aan je pols straks ?
            tumblr_m5hzy2dMSH1rs4ej4o1_400.jpg
            Ik zou gewoon een fikse hand walnoten nemen ipv die vifit, zit je met je macro's gelijk een stuk beter en zal je je massa veel makkelijker behouden bij het verliezen van die laatste %'jes.
            Nette vooruitgang overigens!

Comment

Multis is erg afhankelijk wat je zelf denkt dat goed is hele dure of juist goedkope.
              Ik heb nu drie maanden hele dure maaar neem hierna ook weer bf.
              Goed lichaam trouwens.

Comment

Haha The Zyzz master, ja komt ongeveer wel zo ver door te lopen alleen heeft hij geen polynesische stijl maar een of ander zwart moeras op z'n arm.

Walnoten ga ik voor vifit vervangengoeie tip!! thnx
                Maar wat zijn macro's?

Comment

Mooie ink man
                  17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
                  Frank yang.
                  R.I.P Zyzz.

Comment

Calorieen vifit drink, framboos (campina) : 30.0 kcal per 100 ml

Hieronder kunt u zien hoeveel calorieën er in vifit drink, framboos (campina) zitten. Daarnaast zetten we gelijk even de andere ingrediënten erbij, namelijk het aantal eiwitten, koolhydraten en vetten. Wilt u graag het aantal calorieen weten in een ander product, kijk dan even in ons calorieen overzicht of kijk bij de verschillende categorieen in onze calorietabel.

Inhoud vifit drink, framboos (campina) :

Calorieen in 100 ml 30.0
                    Energie (Joule) in 100 ml 126
                    Eiwit 3.0
                    Koolhydraten 4.5
                    Vet 0.0

Andere producten waarin ook 30.0 calorieen per 100 ml zitten :
                    Wil je behalve het aantal calorieën in vifit drink, framboos (campina) ook weten hoeveel kcal er in andere producten zit, klik dan op de beginletter in het menu links en je vindt het aantal calorieën.
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

kan je beter half volle kwark nemen daar zit wat vet in wat beter is voor je weerstand

Voedingswaarde Kwark, halfvol per 100 gram.
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

[QUOTE=ikbenwayne;1080406]body 2.jpgIMG_6871.jpgIMG_6888.PNG

QUOTE]

Biesachtige sjoene fisiek maan! gaank zoe door!

grtz van een ex-Maastrichtenaar
                        Don't you know, pump it up, You've got to pump it up

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X