Beste leden,
Na veel te hebben rondgespeurd op deze site kwam ik mijn antwoord maar niet tegen. Waarop ik besloot om zelf maar een topic te openen. Ik zal eerst even uitleggen wat mijn doel is. Ik wil een atletisch lichaam hebben. (zie foto)
tumblr_lrzsfunQK51r3o350o1_400.jpg
Ik ben 24 jaar, 1.71M en weeg +/- 70kg. Ik heb ongeveer 14% bodyfat. Na veel research, ben ik te weten gekomen dat een sixpack/strakke buik pas zichtbaar wordt bij ongeveer 10% bodyfat (of minder).
Nu heb ik een redelijk strakke buik. Maar bij de onderste buikspieren zit toch een laag vet overheen. Dit wil ik kwijt en de rest van mijn lichaam wil ik mooi gespierd hebben, net zoals op de foto te zien is (atletisch).
Ik doe 3 a 4x per week kracht training en daarbij train ik alle spiergroepen met reps van 15, 12, 12, 15 (droogtrainen). Verder voetbal ik 3 a 4x per week op een redelijk hoog niveau.
Ik houd me verder aan een voedingsschema sinds een paar weken. Namelijk
9:00 Brintazakje, 300ml magere melk, 30gram whey pro
11:45. 1 appel
14:30 Tonijn op water met 2 eetlepels olijfolie met een stuk komkommer.
17:15 Magere kwark + 2 sneetjes volkoren brood.
19:15 150 gr kipfilet met groenten en rijst (voor trainen)
20:30 Trainen!!!
22:00. 30 Whey pro + brinta zakje en magere melk.
tot slot drink ik ongeveer 1.5 tot 2 liter water per dag.
Graag advies, of ik de goede weg ingeslagen ben en wat ik beter kan doen/niet goed doe.
Alvast bedankt.
Na veel te hebben rondgespeurd op deze site kwam ik mijn antwoord maar niet tegen. Waarop ik besloot om zelf maar een topic te openen. Ik zal eerst even uitleggen wat mijn doel is. Ik wil een atletisch lichaam hebben. (zie foto)
tumblr_lrzsfunQK51r3o350o1_400.jpg
Ik ben 24 jaar, 1.71M en weeg +/- 70kg. Ik heb ongeveer 14% bodyfat. Na veel research, ben ik te weten gekomen dat een sixpack/strakke buik pas zichtbaar wordt bij ongeveer 10% bodyfat (of minder).
Nu heb ik een redelijk strakke buik. Maar bij de onderste buikspieren zit toch een laag vet overheen. Dit wil ik kwijt en de rest van mijn lichaam wil ik mooi gespierd hebben, net zoals op de foto te zien is (atletisch).
Ik doe 3 a 4x per week kracht training en daarbij train ik alle spiergroepen met reps van 15, 12, 12, 15 (droogtrainen). Verder voetbal ik 3 a 4x per week op een redelijk hoog niveau.
Ik houd me verder aan een voedingsschema sinds een paar weken. Namelijk
9:00 Brintazakje, 300ml magere melk, 30gram whey pro
11:45. 1 appel
14:30 Tonijn op water met 2 eetlepels olijfolie met een stuk komkommer.
17:15 Magere kwark + 2 sneetjes volkoren brood.
19:15 150 gr kipfilet met groenten en rijst (voor trainen)
20:30 Trainen!!!
22:00. 30 Whey pro + brinta zakje en magere melk.
tot slot drink ik ongeveer 1.5 tot 2 liter water per dag.
Graag advies, of ik de goede weg ingeslagen ben en wat ik beter kan doen/niet goed doe.
Alvast bedankt.
Comment