Belt sizing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Belt sizing

Hey,

Ik wil graag een riem kopen en ik heb besloten dat het de Inzer Forever lever belt gaat worden ). Ik zit nu alleen een beetje met de maat. De medium is 30 – 33 inch en de large is 34 – 38 inch. Als ik een beetje normaal sta zonder mijn buik aan te spannen maar ook zonder hem uit te laten puilen dan is mijn buik ongeveer 32,7 inch. Als ik mijn buik echt uit laat puilen (na avondeten en koffie) dan is die ongeveer 34,6 – 35 inch in omtrek. Ik ben trouwens 179 cm lang en ik weeg 75,5 kg. Ik ga er vanuit dat ik nog wel ga aankomen de komende jaren dus misschien dat mijn buikomtrek ook nog wel wat groter wordt. Maar als ik volgend jaar ga cutten…… :S

De riem is best wel duur en ik zou het dus wel prettig vinden als ik hem ook een aantal jaar kan gebruiken. Ik vraag me dus af of ik beter een M of een L kan nemen. Wat denken jullie?

m. Enneen riempje kost nog geen 2 tientjes
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      m. Enneen riempje kost nog geen 2 tientjes
      Bedankt voor je reactie. Deze riem kost trouwens 85 euro + 25 euro verzendkosten.

Comment

Ik zou anders eens op goodlift kijken.
        Goedkoper maar goede kwaliteit
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Goodlift

Axel was me met voor

Comment

Bedankt voor de tip. Ik zal er nog eens over nadenken. Over de inzer belt zijn eigenlijk bijna alleen maar positieve dingen te vinden en hij zou je hele leven mee moeten gaan (vandaar die forever). Ik vind het dus niet erg om een paar eurotjes te investeren.

Comment

Zou zelf voor een buckle gaan met 1 pin.

Comment

Waarom nu al een belt tido?
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Tido wil zware werksets liften

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Waarom nu al een belt tido?
                    Tja... misschien is het nog niet echt nodig maar voor mijn gevoel ga ik binnen een paar maanden toch naar de wat leukere gewichten. Ik wil gewoon zware dingen tillen en progressie blijven maken met mijn schema. Als een belt mij daar bij kan helpen dan koop ik die gewoon. Beter mee verlegen dan om verlegen denk ik dan maar

Comment

Heb nog even gemaild naar de website waar ik die riem wil kopen

as for the size, with your Waist of 83 cm we would choose Size M for the Lever Belt. It depends how much you want to gain weight, but normaly you shouldn't gain all the weight only on your belly. But if you think about 5 - 10 more kg's, you should probably choose Size L.

Denk dan toch dat L beter is aangezien ik van plan ben om nog zwaarder te worden. Ik had nog gekeken op die andere site maar ik wil toch echt heel graag die Inzer belt hebben .

Comment

Weet dat dit een oude topic is maar heb je deze Inzer Belt nu en waar heb je hem dan besteld?

Comment

Denk niet dat hij nog gaat reageren aangezien hij al een geruime tijd niet meer online geweest is.
                          Mangs wa, aait nich

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X